تبیان، دستیار زندگی
حال به دید Hyperlinks می‌پردازیم كه یك نمایش تصویری از چگونگی ارتباط صفحات با یكدیگر است. آیكون‌ها نشان دهنده صفحات و خطوط بین آنها نشاندهنده هایپرلینك‌ها می‌باشند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه از دید Hyperlinks استفاده كنیم؟

حال به دید Hyperlinks می‌پردازیم كه یك نمایش تصویری از چگونگی ارتباط صفحات با یكدیگر است. آیكون‌ها نشان دهنده صفحات و خطوط بین آنها نشاندهنده هایپرلینك‌ها می‌باشند.

باز كردن وب

 چگونه از دید Hyperlinks استفاده كنیم؟

یكی از سایت‌های نمونه FrontPage ، مانند Personal web را باز كنید. روی فلش رو به پایین، كنار دكمه New Page كلیك كنید. بعد گزینه Web را انتخاب كنید. Personal Web را انتخاب كنید و روی Ok كلیك كنید. برای باز كردن یكی از وب‌های موجود، از منوی File گزینه Recent Files را انتخاب كنید و یكی از وب‌ها را انتخاب كنید.

دید Hyperlinks را انتخاب كنید

 چگونه از دید Hyperlinks استفاده كنیم؟

در نوار views ، روی دكمه Hyperlinks كلیك كنید. وب انتخاب شده در دید Hyperlinks باز می‌شود.

لینك‌ها را بررسی كنید

 چگونه از دید Hyperlinks استفاده كنیم؟

صفحات و پوشه‌های این وب در كادر Folder List (در وسط پنجره) ظاهر می‌شوند. برای منتقل كردن یك صفحه به وسط كادر دید Hyperlinks (كادر سمت راست)، روی اسم آن در Folder List كلیك كنید.

لینك‌های صفحات را مشاهده كنید

 چگونه از دید Hyperlinks استفاده كنیم؟

برای مشاهده لینك‌های یك صفحه، بدون قرار دادن صفحه در كادر سمت راست، روی علامت بعلاوه (+) كنار آیكون صفحه در كادر دید Hyperlinks كلیك كنید. برای پنهان كردن لینك‌ها، روی علامت منها (-) كلیك كنید.

مشاهده صفحه توسط اسم فایل

برای مشاهده صفحات توسط اسم فایل بجای عنوان صفحه، در یك ناحیه خالی از كادر دید Hyperlinks كلیك راست كنید و روی گزینه Show Page Titles كلیك كنید تا علامت تیك () آن برداشته شود.

مشاهده لینك به تصاویر

 چگونه از دید Hyperlinks استفاده كنیم؟

برای مشاهده لینك به تصاویر در دید Hyperlinks ، در یك ناحیه خالی از پنجره دید، كلیك راست كنید و گزینه Hyperlinks to pictures را انتخاب كنید.

یكی از صفحات را باز كنید

برای باز كردن یك صفحه برای ویرایش، روی آیكون آن در Folder List یا در كادر دید Hyperlinks دابل كلیك كنید.