تبیان، دستیار زندگی
احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسك ایران و آسیا كه در سال‌های اخیر پیش‌روترین دوومیدانی‌كار ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حدادی: برای مدال المپیك تلاش می‌كنم

احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسك ایران و آسیا كه در سال‌های اخیر پیش‌روترین دوومیدانی‌كار ایران بوده است، هم اكنون به دنبال شرایطی است كه خود را به مدال المپیك پكن نزدیك كند.

قهرمان و ركورددار پرتاب دیسك آسیا در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار كرد: تاكنون تمرین‌های بسیار خوبی را پشت سر گذارده‌ام، در طول زمستان هم تمرین داخلی داشتم و هم تمرین خارجی. در اواخر زمستان در كیش بودم. اوایل نوروز به تهران آمدم و پس از چند مدتی حضور در تهران، اكنون چند روزی است كه برای تمرین به ارومیه آمده‌ایم.

وی ادامه داد: مربی‌ام از وضعیت من راضی است. برنامه‌های تمرینی ما هم به گونه‌ای است كه از این پس یك تا دو ماه مسابقه می‌دهم و دوباره برای المپیك تمرین‌های اختصاصی را انجام می‌دهم.

احسان حدادی درمورد شروع مسابقه‌هایش در فصل جاری، خاطرنشان كرد: هفته‌ی آینده یك دوره مسابقه در تهران داریم. از این جا شروع می‌كنم تا ببینم وضعیتم چگونه است. پس از آن هم یك تعداد از مسابقه‌های بین‌المللی را انتخاب می‌كنم تا برای المپیك شرایط بهتری را داشته باشم. احتمالا در این مدت به قطر، هلند و صربستان و مونتنگرو بروم.

نفر هشتم پرتاب دیسك جهان در سال 2007 در پایان خاطرنشان كرد: من با توكل به خدا برای المپیك تلاش می‌كنم. اكنون از همه چیز راضی هستم و امیدوارم در فصل مسابقه‌ها نتایج خوبی كسب كنم. این روند من را برای المپیك آماده می‌كند.