تبیان، دستیار زندگی
همزمان با آغاز نخستین دوره آموزش خبرنگاری، مرکز آموزش مدیریت ارتباطات افتتاح شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با آغاز نخستین دوره آموزش خبرنگاری:

مرکز آموزش مدیریت ارتباطات افتتاح شد

امیر لعلی

همزمان با آغاز نخستین دوره آموزش خبرنگاری، مرکز آموزش مدیریت ارتباطات افتتاح شد.

امیر لعلی، سردبیر ماهنامه مدیریت ارتباطات، با بیان این مطلب گفت: این مرکز صبح روز پنج شنبه 13 بهمن و در محل دانشگاه علمی و کاربردی واحد 41 کار خود را آغاز کرد.

وی، تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر و ارائه آموزش‌های کاربردی به علاقمندان و فعالان حوزه روابط‌عمومی، رسانه و روزنامه‌نگاری، تبلیغات و جامعه اطلاعاتی را از اهداف این مرکز عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در نخستین گام، دوره آموزش خبرنگاری با حضور تعدادی از علاقمندان به کار و فعالیت در رسانه‌ها از همین روز آغاز شده است افزود: آقای اکبر نعمت الهی، معاون ارتباطات و امور بین‌الملل خانه هنرمندان تدریس این دوره را بر عهده دارد.

لعلی، با اشاره به اینکه در فاز اول، این مرکز ارائه آموزش خبرنگاری1 ، اصول و فنون روابط عمومی1، جامعه شناسی تبلیغات، کمپین نویسی در روابط عمومی، تکریم ارباب رجوع در سازمان، اصول تشریفات در سازمان و اصول تبلیغات و بازاریابی را در دستور کار خود قرار داده است گفت: آقایان اکبر نعمت‌اللهی، حمید شکری خانقاه، سعید شهبازی، علی محمد بیدارمغز، مسعود لک، سعید معادی، محسن اشرف‌پور و غلامرضا کاظمی دینان از جمله مدرسان این مرکز هستند.

سردبیر ماهنامه مدیریت ارتباطات از شناسایی و معرفی 10 دوره جدید آموزشی و اساتید دیگر در فاز دوم فعالیت های این مرکز از اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

وی با اشاره به اینکه، علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره ها می‌توانند با شماره تلفن های 74-66753673 تماس حاصل نمایند افزود: سایت www.cmec.ir به منظور اطلاع‌رسانی در این زمینه راه‌اندازی شده است.

سردبیر ماهنامه مدیریت ارتباطات گفت: این دوره ها با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی واحد 41، ماهنامه مدیریت ارتباطات، دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی الکترونیک و موسسه فرهنگی مطبوعاتی پارس بینا برگزار می‌شود.

گفتنی است سیاست‌های این مرکز در شورایی مرکب از دکتر محمد سلطانی‌فر، دکتر شهناز هاشمی، امیر عباس تقی‌پور، امیر لعلی و اعظم اصفهانی تعیین و اجرا می‌شود.

 

تنظیم: هومن بهلولی