تبیان، دستیار زندگی
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه متاسفانه دوستان ما در جبهه پایداری معتقدند که چون اصلاح طلبان در انتخابات حاضر نیستند خوب است که اصولگرایان با هم رقابت کنند، گفت: تصور عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ساده‌انگارانه است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اصلاح طلبان حضور دارند


تصور عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ساده‌انگارانه است عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه متاسفانه دوستان ما در جبهه پایداری معتقدند که چون اصلاح طلبان در انتخابات حاضر نیستند خوب است که اصولگرایان با هم رقابت کنند، گفت: تصور عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ساده‌انگارانه است.
محمدرضا باهنر

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، در پاسخ به این سئوال که نظر وی درخصوص ارائه لیست های جداگانه از جانب اصولگرایان چیست؟ گفت: ما همواره به دنبال وحدت بین اصولگرایان و ارائه یک لیست واحد بودیم و همچنان هم برای ارائه یک لیست واحد تلاش می کنیم.

تصور عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات ساده انگارانه است

وی ادامه داد: متاسفانه دوستان ما در جبهه پایداری رسما اعلام کردند لیست جداگانه می دهند و تحلیل آنها این است که چون اصلاح طلبان در انتخابات حاضر نیستند خوب است که اصولگرایان با هم رقابت کنند، درحالی که ما این تحلیل را قبول نداریم و معتقدیم اصلاح طلبان در این انتخابات حاضر هستند هرچند چهره های مشهور آنها وارد صحنه نشده باشند.

باهنر تصریح کرد: اینکه جبهه پایداری تصور کند اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نکرده اند ساده انگارانه است.

دو صندلی نمایندگان جبهه پایداری در شورای مرکزی جبهه متحد خالی است

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: هنوز توصیه ما این است که جبهه پایداری به جبهه متحد بیایند، دو صندلی آنها خالی است و بهتر است در صندلی های خود بنشینند و با هم کار را جلو ببریم.

باهنر تصریح کرد: اینکه جبهه پایداری تصور کند اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نکرده اند ساده انگارانه است

نایب رئیس مجلس گفت: آنچه شنیدیم این است که تصمیم گرفتند به جبهه متحد نیایند و دو لیست خواهیم داشت. البته لیست های متفرقه دیگر کمرنگ خواهند بود که نمی توانیم جلوی آنها را بگیریم، در مجموع لیست مطرح همان لیست جبهه متحد اصولگرایان خواهد بود و ما علاقمند به وجود دو لیست از اصولگرایان نیستیم و به دلیل تاکید بر وحدت اصولگرایان و اختلاف سطح و گستره ای که با آنها داریم علاقه ای به رقابت با جبهه پایداری نداریم.

بخش سیاست تبیان

منبع:مهر