تبیان، دستیار زندگی
تبیان در حال برنامه ریزی برای ارائه خدماتی بر روی تلویزیون‌های هوشمند است. لذا نظرسنجی ترتیب داده‌ایم که با مشارکت شما در آن، خواهیم توانست خدمتی ارزنده طراحی کنیم. اکنون دعوت می‌کنیم اگر از تلویزیون‌های هوشند استفاده می‌کنید در این نظرسنجی شرکت کنید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تلویزیون هوشمند در میان کاربران تبیان

نظرسنجی میزان استفاده از تلویزیون هوشمند در میان کاربران تبیان

نظرسنجی

ضمن تبریک دهه مبارک فجر، موسسه تبیان در حال برنامه ریزی برای ارائه خدماتی بر روی تلویزیون‌های هوشمند یا همان تلویزیونهای اینترنتی (smart TV) است.

از این روی برای برنامه ریزی درست، دانستن نظر کاربران محترم تبیان نیز به عنوان مخاطبان این طرح جدید ضروری بود و ما بر خود لازم دانستیم که قبل از هر اقدامی، با خود شما به مشورت نشینیم.

در همین راستا نظرسنجی ترتیب داده‌ایم که با مشارکت شما در آن، خواهیم توانست خدمتی ارزنده و در شأن شما خوبان طراحی و به زودی زود ارائه کنیم.

اکنون از شما دوست عزیز دعوت می‌کنیم در صورتی که از تلویزیون‌های هوشند استفاده می‌کنید در این نظرسنجی شرکت کرده و در این راه ما را یاری کنید. با سپاس!

برای شرکت در نظرسنجی از اینجا وارد شوید

اگر عضو تبیان نیستید از اینجا در چند ثانیه به راحتی عضو شوید

باشگاه کاربران تبیان


تلویزیون هوشمند یا اینترنتی چیست؟

پس از محبوبیت تلفن‌های هوشمند و فروش بالای آن‌ها، مفهوم به کار رفته در این تلفن‌ها وارد تلویزیون ها نیز شد. تلویزیون های هوشمند مانند تلفن های هوشمند امکان اتصال به اینترنت و استفاده از سرویس های آنلاین ویدیویی و شبکه های اجتماعی و غیره را دارند.

تلویزیون هوشمند معادل یک تلویزیون معمولی با یک کامپیوتر داخلی است که سرویس های متنوعی را به کاربر می دهد. کاربر می تواند در تلویزیون هوشمند خود نرم افزار نصب کند، ویدیو و تصاویر آنلاین را مشاهده کند، صفحات وب را مرور کند، بازی اجرا کند و از همه مهمتر به کانال های اینترنتی IPTV متصل شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این تکنولوژی می‌تواند از موتورهای جستجو کمک بگیرید.