تبیان، دستیار زندگی
نخستین روز از سی‌امین جشنواره فیلم فجر با پخش زنده دربی در سینما رسانه برج میلاد و ‌اعتراض ستار اورکی به کیفیت پخش صدا در مرکز همایش‌های برج میلاد همراه بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دنیزلی بهترین کارگردان جشنواره فجر


نخستین روز از سی‌امین جشنواره فیلم فجر با پخش زنده دربی در سینما رسانه برج میلاد باعث شد تا هیجان داربی به سینمایی ها نیز منتقل شود.


دنیزلی

پخش مستقیم بازی‌ استقلال و پرسپولیس در سالن همایش‌های برج میلاد، پخش فیلم‌های جشنواره فجر را تحت تاثیر قرار داد. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی بصورت مستقیم در سالن همایش‌های برج میلاد پخش شد که به خاطر پخش این بازی یک سالن از فیلم‌های جشنواره فجر تغییر کرد.

در نخستین روز از پخش سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر و پس از اکران سه فیلم در سالن همایش‌های برج میلاد، این مسابقه از این محل پخش شد که با استقبال چشمگیر فوتبالدوستان و هنرمندان طرفدار این دو تیم همراه بود و دوربین‌های تلویزیونی مختلف، حاشیه‌های بسیار این مراسم را به تصویر کشیدند.

همایون ارشادی، حسین یاری، رضا یزدانی، محراوه شریفی‌نیا، علی عطشانی، حسین لیالستانی، دریا عاشوری و علی معلم از چهره‌های سرشناس حاضر در این مراسم بودند.

از سوی دیگر در پایان پخش این بازی، در اطراف سالن همایش‌های برج میلاد مراسم آتش بازی صورت گرفت که هواداران پرسپولیس با شعارهای خود، به جذابیت بیشتر این مراسم افزودند.

‌* سینما رسانه‌ به استادیوم تبدیل شد

در جریان پخش بازی دو تیم که با نتیجه سه بر دو به سود پرسپولیس پایان یافت، هنرمندان و اهالی رسانه با تشویق تیم مورد علاقه خود، شور و هیجان خاصی به جشنواره دادند و برای دقایقی سینما رسانه برج میلاد تغییر کابری داده و تبدیل به استادیوم ورزشی شد.

با توجه به اینکه در روز اول جشنواره شاهد نمایش فیلم‌های نسبتا ضعیفی بودیم، می‌توان گفت «مصطفی دنیزلی» بهترین کارگردان روز اول جشنواره است و احتمال این وجود دارد که سیمرغ هم بگیرد!

هنرمندان و اهالی رسانه با سر دادن شعارهای مختلف، تیم محبوب خود را انتخاب کردند. جالب اینکه شمقدری هم در گفت‌‌وگویی اعلام کرد مخالف پخش بازی دربی  در برج میلاد هستم، چراکه این اقدام در شان جشنواره نیست.

این برای اولین بار است که در یک جشنواره سینمایی، دیدار فوتبال دو تیم به صورت مستقیم پخش شد.

‌*نور باران برج میلاد پس از برد پرسپولیس در دربی

پس از پخش زنده دربی و برد سه بر دو پرسپولیس، برج میلاد نورافشانی شد و تمامی مهمانان برای تماشای این نورباران به محوطه خارجی برج رفتند.

برنامه هفت هم تحت تاثیر دربی پایتخت بود.

برنامه هفت که بلافاصله پس از 90 پخش شد ، تحت تاثیر دربی بود. از همان شروع برنامه جیرانی از فردوسی پور تشکر کرد که برنامه اش را زود تمام کرده ، او گفت:« پرسپولیسی ها اصرار می کنند بردشان را تبریک بگویم چون قبلا برد استقلال را تبریک گفتیم.»

دقایقی بعد علی عطشانی کارگردان سینما با شال قرمز در برنامه حاضر شد و حسابی برای استقلالی ها کری خواند و برد تیم دنیزلی را تبریک گفت که جیرانی با خنده گفت:« حالا بعد از مدت ها بردید!» مهمان بعدی برنامه هم مهراوه شریفی نیا بود که برد تیمش را تبریک گفت:« اینکه در 10 دقیقه 3 تا گل بزنی و ببری خیلی قشنگ است.»

این گفته او سبب شد تا جیرانی بخواهد یک استقلالی روی خط بیاید و دفاع کند. این باعث شد تا امیر جعفری روی آنتن بیاید و بگوید:« ما استقلالی ها صدر جدولیمو این برد برای حیات پرسپولیس مهم بود که به دسته یک سقوط نکند.» شریفی نیا هم در پاسخش گفت:« من با شما همدردی می کنم. خوردن 3 گل در 10 دقیقه سخت است!»

فرآوری : حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منبع : قطره نیوز