تبیان، دستیار زندگی
پرویز مظلومی:واقعا شوکه شدم،فوتبال روی بدش را به ما نشان داد/اتفاقی که افتاده را باور نمی کنم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مظلومی: شوکه شدم


پرویز مظلومی:واقعا شوکه شدم،فوتبال روی بدش را به ما نشان داد/اتفاقی که افتاده را باور نمی کنم


استقلال و پرسپولیس-داربی-زندی-مظلومی

مظلومی می گوید هنوز هم باورش نمی شود که پرسپولیس استقلال را شکست داده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال هر چند از بازیكنان تیمش به خاطر عملكردشان در داربی تشكر می‌كند اما می‌گوید بعضی از آنها در بازی امروز "بازیگوشی" كرده‌اند.

سرمربی تیم استقلال پس از شكست تیمش در داربی در نشست خبری اظهار كرد: ما بعد از اینكه گل دوم را به ثمر رساندیم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما از فرصت‌ها به خوبی استفاده نكردیم.

مظلومی ادامه داد: من فردا در تمرین از بازیكنان توضیح می‌خواهم كه چرا در ده دقیقه پایانی بازی را رها كرده بودند. بعد از اینكه پرسپولیس گل اول را زد، روحیه آنها خیلی بالاتر رفت و شیرازه تیم ما هم از هم پاشید. واقعا نمی‌دانم در آن دقایق چه اتفاقاتی افتاد. خودم هنوز مانده‌ام و هرگز فكر نمی‌كردم چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.

وی افزود: 10 نفره شدن پرسپولیس روی تیم ما تاثیر زیادی گذاشت و باعث شد ما ذهنیت دیگری نسبت به بازی پیدا كنیم. پرسپولیس واقعا ریسك كرد و وقتی ده نفره شد خط دفاع را رها كرد و به سمت دروازه ما حمله كرد. البته ما بعد از گل دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم كه اگر آنها را گل می‌كردیم یك نتیجه باورنكردنی خلق می‌شد اما این اتفاق نیفتاد و نتیجه كاملا برعكس شد.

مظلومی با اشاره به اینكه از برخی بازیكنانش ناراحت است، گفت: همانطور كه گفتم فردا در تمرین از بازیكنان توضیح می‌خواهم كه چرا به این راحتی به پرسپولیس اجازه دادند در آن ده دقیقه هر كار خواست انجام دهد. ما واقعا پس از گل اول پرسپولیس خیلی باز بازی كردیم. البته من از همه بازیكنانم تشكر می‌كنم. امروز با توجه به اینكه همه بازیكنان اصلی‌مان را نداشتیم اما شاگردانم زحمت خود را كشیدند. من هیچ وقت نمی‌گویم به خاطر نبود بازیكنان‌مان باختیم اما امروز اتفاق نادری افتاد و هیچ كس فكر نمی‌كرد كه چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. حالا ما باید از این بازی درس بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که پرسید خود شما هم بازی را ول کرده بودید و به ابراز احساسات هواداران پاسخ می دادید گفت:«چه کار باید می کردم؟من داشتم از کنار زمین داد و فریاد می کردم و کار دیگری از دستم بر نمی آمد.در ضمن من همیشه به ابراز احساسات هواداران واکنش نشان می دهم و برای آنها دست تکان می دهم.»

ما اصلا از زاید شناخت آن چنانی نداشتیم. زمانی كه مهاجم وارد زمین می‌شود مدافعان باید خودشان حواسشان باشد. ما واقعا از روی یك اوت دستی گل خوردیم. بعد از گل اول به بازیكنان گفتم كه به وسط زمین بیایند و جمع‌تر بازی كنند اما مثل اینكه سر و صدا زیاد بود و صدای ما به آنها نرسید.

وی در پاسخ به این سوال كه چه قدر خودش را در این باخت مقصر می‌داند، گفت: من هم مقصرم. این باخت صد در صد تقصیر من است.

مظلومی درباره داوری گفت: ما هیچ اعتراضی به داوری نكردیم و باخت‌مان را هم گردن داور نمی‌اندازیم. البته باید بگویم امروز هیچ كس فكر نمی‌كرد كه ما با وجود كمبود بازیكنی كه داشتیم با سه مهاجم هجومی بازی كنیم و حتی تا پایان بازی هم با این سه مهاجم كار كنیم.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا بعد از گل اول پرسپولیس مدافعان استقلال ایمون زاید را مهار نكردند گفت: ما اصلا از زاید شناخت آن چنانی نداشتیم. زمانی كه مهاجم وارد زمین می‌شود مدافعان باید خودشان حواسشان باشد. ما واقعا از روی یك اوت دستی گل خوردیم. بعد از گل اول به بازیكنان گفتم كه به وسط زمین بیایند و جمع‌تر بازی كنند اما مثل اینكه سر و صدا زیاد بود و صدای ما به آنها نرسید.

مظلومی در پاسخ به این سوال كه فكر می‌كنید مسائل بیرونی قبل از بازی چه قدر روی این باخت تاثیر گذاشت گفت: این مسائل اصلا موثر نبود. من به این حرف‌ها كار ندارم. تمركزم تنها روی تیم خودم است و فقط كار خودم را می‌كنم. بعضی بازیكنان ما امروز واقعا بازیگوشی كردند.

وی در پاسخ به این سوال كه فكر می‌كنید قهرمانی تیم‌تان با این شكست به خطر نیفتاده گفت: خیر. ما هنوز مدعی اول قهرمانی هستیم. درست است كه امروز هواداران ناراحت شدند اما انشالله با قهرمانی آنها را خوشحال خواهیم كرد.

وقتی از مظلومی پرسدیم که با این باخت باید منتظر روزهای سختی باشید او این جواب را تحویل داد:«من روزهای سخت تر از این را هم دیده ام.اما تلاشمان را می کنیم که برای بازی بعدی آماده باشیم.باید بگویم که پس از زدن دو گل یک فوتبال نمایشی را انجام دادیم غافل از اینکه فوتبال نود دقیقه است.»

فرآوری : حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منبع : خبرآنلاین