تبیان، دستیار زندگی
در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیران موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، در پیامی این ایام را به کاربران تبریک گفتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان تبریک می گوید

ویژه نامه طلیعه

در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیران موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، در پیامی این ایام را به کاربران تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی، گروهی از مدیران موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان پیام تبریک خود را به نمایندگی از تمامی کارکنان این موسسه به ملت بزرگوار ایران و بالاخص کاربران سایت تبیان اعلام کردند.

زهره حسینی؛ معاون شبکه های اجتماعی تبیان: فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی ره را به تمامی دوستداران انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی علی الخصوص کاربران ارزشی و فهیم سایت تبیان تبریک عرض می کنم و امیدوارم شجره پاکی که با خون عزیزان ما به بار نشسته است، به همت تمامی علاقمندان و عاشقان انقلاب همیشه پر برکت و سرافراز باقی بماند.

ابوالقاسم شکوری؛ مدیر شبکه قرآن و مسئول پایگاه مقاومت بسیج موسسه: امام با دم مسیحایی اش در "صور" انقلاب دمید و بنی اسلام را به ساحل نجات " جمهوری اسلامی" رهنمون گرداند.

پیام حسن زاده؛ مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل موسسه: یوم الله 22 بهمن یادمان حماسه پیروزی، روز استحکام پایه های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام ره، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته اند.

دهه فجر انقلاب اسلامی بر تمامی فجر آفرینان گرامی و مبارک باد.

علیرضا حسینی؛ مدیر ارزیابی و نظارت موسسه: دهه دمیده شدن هوای پاک حکومت اسلامی، برکالبد تکیده دنیای مدرن مبارک باد.

علیرضا مهدوی؛ معاونت محتوایی موسسه: دهه فجر، سرآغاز طلوع خورشید انقلاب اسلامی بر کاربران عزیز تبیان و ملت قهرمان ایران مبارک باد.

ندا تجرشی؛ مدیر مرکز مشاوره موسسه: فجر آزادی، خوش آمدی که آمدنت، شرنگ مرگ به کام شاهان ریخت و سلطه را به قبرستان سلطنت سپرد و کنگره های قصر استکبار فرو ریخت. دهه فجر مبارک.

رحیمه سادات زرگر؛ مدیر بخش زبانهای خارجی موسسه: دههی فجر برگی از تاریخ است که در گذر زمان، هیچ گاه زرد و پژمرده نمی شود.

تنظیم: هومن بهلولی