تبیان، دستیار زندگی
نتایج پرسپولیس در بازیهای تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس در یك دیدار دوستانه و تداركاتی به تساوی رسید. پرسپولیس تهران دیروز در یك بازی دوستانه برابر تیم دسته اولی سرخپوشان به تساوی 1 - 1 دست یافت. تك گل پرسپولیس را در این بازی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار کوتاه و خواندنی 11/6/85

نتایج پرسپولیس در بازیهای تدارکاتی

تیم فوتبال پرسپولیس در یك دیدار دوستانه و تداركاتی به تساوی رسید.

پرسپولیس تهران دیروز در یك بازی دوستانه برابر تیم دسته اولی سرخپوشان به تساوی 1 - 1 دست یافت.

تك گل پرسپولیس را در این بازی پژمان نوری به ثمر رساند.

تیم پرسپولیس صبح جمعه در دیداری دوستانه و تدارکاتی مقابل تیم امید خود به برتری پرگل 8 – 3 دست یافت.

در این بازی حسین بادامکی و داریوش رضاییان (هرکدام 2 گل)، فراز فاطمی، صلاح حسن، نیما قویدل و ابراهیمی گلهای پرسپولیس را به ثمر رساندند.

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس این دیدار را در راستای انتخاب چند بازیکن امید پرسپولیس برای حضور در تیم بزرگسالان برگزار کرد که پس از پایان بازی چند بازیکن تیم امید را پسندید.

تیم فوتبال پرسپولیس قرار است روز یکشنبه در ورزشگاه کارگران به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برود.

تساوی پرگل ملوان در یک بازی دوستانه

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در یك دیدار دوستانه در شهر خود به تساوی رسید.

در این دیدار كه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد ، ملوان مقابل فولاد خوزستان به تساوی 3 - 3 دست یافت. سعید یوسف زاده ، مهران جعفری و مازیار زارع برای ملوان و كریم قربانی ، عادل كلاه كج و حجت چهارمحالی برای فولاد گلزنی كردند.

آغاز مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی کشور

رقابتهای فوتبال ساحلی قهرمانی كشوراز دیروز در ساحل مروارید زیباكنار رشت آغاز شد.

نتایج :

* سازه سرای مازندران 7 - 3 پایانه مسافربری همدان

* لنگرود گیلان 7 - 4 صنایع اراك

* رودسر گیلان 7 - 1 خلیج فارس هرمزگان

* منطقه آزاد انزلی 6 - 3 پالایش شیراز

* یاران قدرت نكا 3 - 4 مدیریت ماهیان خاویاری گلستان ایران

* توسعه كرج 5 - 2 دارو صابرین بم

* دریانوردان بوشهر 3 – 2 شهرداری بابلسر

زورخانه ای ها از کره آمدند

تیم ورزش زورخانه ای شازند اراك كه برای معرفی و اجراكردن برنامه ورزشی به كره جنوبی اعزام شده بود ، دیروزبه كشورمان بازگشت .

این تیم 6 نفره دربرنامه ای كه باهدف گسترش ومعرفی ورزش زورخانه ای در صبا مركزورزش همگانی بوسان این كشورشركت وبرنامه های تیمی وحركات انفرادی این ورزش رااجراكردند.

درگذشت ملی پوش مصری در تمرین

محمد عبدالوهاب بازیكن 22 ساله تیم مصردرجریان تمرینات تیم ملی این كشور دچار حمله قلبی شد و درگذشت. وی كه در تیم الاهلی این كشور بازی می كرده است پس از طی شدن 35 دقیقه از تمرینات دچار حمله قلبی شد و در راه رسیدن به بیمارستان درگذشت.

گفتنی است تیم ملی مصر خود را برای حضور در رقابتهای مقدماتی جام ملتهای افریقا در بازی برابر بروندبی كه شنبه در قاهره انجام خواهد شد آماده می كند.

سورین همبازی مهدوی کیا شد

مسوولان باشگاه هامبورگ اعلام كردند خوان پابلو سورین هافبك آرژانتینی ویارئال را بخدمت گرفته اند. سورین 30 ساله كه 75 بازی ملی در تیم ملی آرژانتین دارد و كاپیتان تیم ملی كشورش است با موفقیت آزمایشات پزشكی هامبورگ را گذراند و با رقمی حدود 3 میلیون یورو به مدت 3 فصل به باشگاه هامبورگ پیوست.

وی با ابراز خوشحالی از این بابت كرد. وی گفت: هامبورگ تیم بزرگی است كه قادر شده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و من امیدوارم بتوانیم همراه با سایر بازیكنان هامبورگ نتایج خوبی مقابل تیم های آرسنال ، پورتو و زسكا مسكو بدست بیاوریم.

پلاتینی استعفا داد

میشل پلاتینی اسطوره فوتبال فرانسه به منظور شركت در انتخابات ریاست یوفا از شغل تحلیلگری در تلویزیون استعفا كرد.

وی كه از سال 1987 به عنوان تحلیلگر فوتبال با شبكه تلویزیونی كانال پلاس همكاری می كرد رسما استعفای خود را اعلام كرد تا مشكلی برای رقابت جهت جانشینی لنارت یوهانسون نداشته باشد.

بکن باوئر به فیفا می رود

گفته می شود فرانس بكن باوئر اسطوره فوتبال آلمان قصد دارد خود را برای ریاست یكی از پست های اجرایی

فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا - كاندیدا كند. وی گفت: در چند روز آینده این مساله را مورد بررسی قرار می دهم و پس از آنكه متوجه شدم لنارت یوهانسن ریاست كنونی یوفا قصد دارد همچنان در پست خود بماند اكنون نظر خود را بیشتر روی فیفا متمركز كرده ام.

فدرر در دور دوم یو اس اوپن

‌‌‌‌دور دوم رقابتهای تنیس گراند اسلم آزاد آمریکا ( یو اس اوپن ) ، دیشب با پیروزی مرد شماره یك تنیس دنیا ‌‌پیگیری شد .‌‌

در رقابتهای دیشب ، ‌‌راجر فدرر سوئیسی در سه ست پیاپی تیم هنمن از بریتانیا ‌‌را شكست داد ، فرناندو گونسالس از شیلی با همین نتیجه یان هایك از چك را شكست داد ، رابی گینِپری از امریكا 3 به صفر هموطن خود پل گلدشتاین را حذف كرد ، كارلوس مویا از اسپانیا 3 - 0 از سد پل آنری متئو فرانسوی گذشت و دیمیتری تورسنوف از روسیه با همین نتیجه الخاندور فالا از كلمبیا را از دور رقابتها خارج كرد .

رالی ژاپن ؛ گرونهلم با پیروزی شروع کرد

‌رقابتهای رالی ژاپن یازدهمین مرحله ازرقابتهای قهرمانی جهان با پیشتازی گرونهلم آغاز شد. ‌‌

در این رقابت و در پایان نخستین روز - ماركوس گرونهلمِ فنلاندی از تیم فورد با كسب زمان 1 ساعت و 11 ثانیه و 1 صدم ثانیه در صدر ایستاد ، سباستین لوب از فرانسه با سیتروئن در مكان دوم قرار دارد و میكو هیروننِ فنلاندی از فورد سوم است.