تبیان، دستیار زندگی
رقابتهای تنیس بین المللی فیوچرز تهران دیروز با قهرمانی تنیسوری از جمهوری چک پایان یافت . در پایان هفته دوم مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز تهران و در قسمت انفرادی تنیسوری از جمهوری چک عنوان نخست را از آن خود کرد . در دیدار پ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پایان رقابتهای تنیس فیوچرز تهران


رقابتهای تنیس بین المللی فیوچرز تهران دیروز با قهرمانی تنیسوری از جمهوری چک پایان یافت .

در پایان هفته دوم مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز تهران و در قسمت انفرادی تنیسوری از جمهوری چک عنوان نخست را از آن خود کرد .

در دیدار پایانی این مسابقات که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شد آدام وجمكا از جمهوری چك با نتیجه دو به یك ساچكو آلمانی - سید یك مسابقات را شكست داد و عنوان قهرمانی هفته دوم را از ان خود كرد. این دیدار با اینکه تنیسورهای ایرانی حضور نداشتند اما از حساسیت زیادی برخورداربود و تماشاگران زیادی را به مجموعه انقلاب کشانده بود .

اضطراب در چهره تنیسور ها موج می زد و هیچ یک از این دو حاضر نبودند به هیچ عنوان مقام قهرمانی را از دست بدهند و این حساسیت ها جدال این دو تنیسور را دیدنی تر کرد .

در ست اول تنیسور آلمانی موفق شد با نتیجه 6 بر 4 حریف اهل چک را شکست دهد تا کار برای تنیسور جمهوری چک سخت از قبل شود .

اما در ست دوم این وجمکا بود که موفق شد با همان نتیجه ست اول ساچکو را از پیش رو بردارد .در این ست هر دو تنیسور اعتراضاتی به داور مسابقه داشتند و از داور خواستند که دقت بیشتری در تصمیم های خود داشته باشد.

پس از پایان ست دوم هر دو تنیسور به استراحت پرداختند و زمین مسابقه نیز برای یک ست نفس گیر دیگر آماده شد. تنیسور جمهوری چک با عوض کردن لباس و راکت سعی در بالا بردن روحیه خود داشت و سرانجام در پایان نیز موفق به انجام این کار شد به طوری که در جریان برگزاری ست سوم ساچکوی آلمانی از شدت عصبانیت یکی از توپ ها را به بیرون از زمین تنیس فرستاد تا با اخطار جدی داور مسابقه روبرو شود .

در ست سوم هر دو تنیسور جدال نفس گیری داشتند اما این آدام وجمکا از جمهوری چک بود که در پایان موفق شد با نتیجه 6 بر 4 ساچکو آلمانی را از پیش رو بردارد.

در پایان این مسابقات علیرضا خروشی رییس فدراسیون تنیس به همراه عیسی اسحاقی رییس فدراسیون گلف با اهدا جوایز به تنیسورهای برنده و تقدیر از حضور دیگر شرکت کنندگان در مسابقات از حضور در رقابتهای فیوچرز تهران تشکر کردند .