تبیان، دستیار زندگی
اولین دوره مجازی آموزش مقدماتی وب با شرکت 31 فراگیر از تاریخ 01/08/90 به مدت 2 ماه برگزار گردید. دوره مجازی آموزش مقدماتی وب یک دوره مقدماتی است که پیش نیاز سایر دوره های دپارتمان وب می باشد. هدف از برگزاری این دوره تسلط بر مفاهیم طراحی صفحات وب در سمت..
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری اولین دوره مجازی آموزش مقدماتی وب

برگزاری اولین دوره مجازی آموزش مقدماتی وب

اولین دوره مجازی "آموزش مقدماتی وب" با شرکت 31 فراگیر از تاریخ 01/08/90 به مدت 2 ماه برگزار گردید. دوره مجازی آموزش مقدماتی وب یک دوره مقدماتی است که پیش نیاز سایر دوره های دپارتمان وب می باشد. هدف از برگزاری این دوره تسلط بر مفاهیم طراحی صفحات وب در سمت کاربر (client) است.

محتوای آموزشی دوره از طریق سامانه آموزش الکترونیکی در اختیار فراگیران قرار گرفته که این محتوا شامل مباحث "HTML" و  "CSS" است که خود شامل مباحثی چون "قواعد ترکیبی در CSS"، "استیل جدا شده"، "استیل خارجی"، "ساخت و استفاده از المان های HTML"و ... می باشد. جهت مشاهده کلیه سرفصل های محتوای آموزشی می توانید بهدپارتمان وب و اینترنت در صفحه ثبت نام دوره های آموزش الکترونیکی مراجعه نمایید.

برگزاری اولین دوره مجازی آموزش مقدماتی وب

همچنین در طول برگزاری دوره، جهت حفظ تعامل بین فراگیران و مربی دوره تعدادی کلاس مجازی بصورت آنلاین برگزار گردید. در نهایت، در پایان دوره جهت ارزیابی نهایی فراگیران، آزمون نهایی برگزار شده و به فارغ التحصیلان گواهی پایان دوره از طرف موسسه تبیان اعطاء شد. همچنین به نفرات برتر این دوره ها بن تخفیف برای ثبت نام در یکی از دوره آموزش مجازی دپارتمان وب و اینترنت اهدا گردید.

جهت ثبت نام در دوره‌های آموزش مجازی طراحی وب می‌توانید به صفحه ثبت نام دوره های آموزش وب و اینترنت  مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش سوالات متداول  مراجعه فرمایید.

مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان

تهیه: فاطمه السادات سید خاموشی، تنظیم: نسرین صادقی