تبیان، دستیار زندگی
اگر دچار درد شدیدی در پهلوی راست خود شدید و تب داشتید هرچه زودتر به بیمارستان مراجعه کنید. این علایم ترکیدن آپاندیس است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

این 4 درد را نادیده نگیرید

درد کلیه


اگر دچار درد شدیدی در پهلوی راست خود شدید و تب داشتید هرچه زودتر به بیمارستان مراجعه کنید. این علایم ترکیدن آپاندیس است.


1- سردردهای شدید

سردرهای شدید و مزمن می توانند علایمی از مشکلات جدی در مغز شما باشند. معمولا این سردردها به طور ناگهانی آغاز شده و ساعاتی به طول می انجامند و به طور مداوم تکرار می شوند. اگر زمانی دچار سردردی سخت شدید بطوریکه توان حرکت از شما سلب شده بود، فورا به اورژانس زنگ بزنید.

2- نبض دندان

زدن نبض دندان به معنی این است که عصب دندان های شما دچار مشکلی جدی شده اند. باکتری موجود در دهان شما به عصب دندانها صدمه می زند و شما هم ناخواسته با زبان تان این باکتری ها را در سرتاسر دهان و دندان ها پخش می کنید. پس بهتر است که به طور مرتب به دندان پزشک خود مراجعه کرده و دندان هایتان را جرم گیری و چک کنید.

3- دردی شدید و تند در پهلو

اگر دچار درد شدیدی در پهلوی راست خود شدید و تب داشتید هرچه زودتر به بیمارستان مراجعه کنید. این علایم ترکیدن آپاندیس است. در این حالت هرچه زودتر باید آپاندیس صدمه دیده از بدن خارج شود . معمولا درد پهلو راست در تمام ناحیه شکم پراکئده می شود.

4- درد شدید، ولی گذرا در قفسه سینه

اگر سابقه بیماری قلبی دارید این دردها را نادیده نگیرید. این درد می تواند نشانه حمله قلبی باشد. اگر بعد از خوردن غذاهای تند و فلفلی دچار این درد شدید نگران نشوید. برخی اوقات دردهای معده به قفسه سینه سرایت می کنند. آیا بعد از تمرینات سخت ورزشی دچار این درد می شوید؟ این حالت به هیچ وجه طبیعی نیست و باید حتما به متخصص قلب وعروق مراجعه کنید.


باشگاه كاربران تبیان ـ ارسالی از: hamidreza1404