تبیان، دستیار زندگی
مجتبی جباری بی آنکه اسمی از قلعه نویی بیاورد ، مصاحبه ای تند علیه مربیان تراکتورسازی انجام داده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درگیری جباری با قلعه‌نویی


مجتبی جباری بی آنکه اسمی از قلعه نویی بیاورد ، مصاحبه ای تند علیه مربیان تراکتورسازی انجام داده است.


جباری

مجتبی جباری ستاره ویژه استقلال در بازی با تراکتورسازی بود. او که از قدیم ارتباطی خوبی با قلعه نویی نداشته ، این بار باخت بازی رفت تیمش را تلافی کرد و البته بین دو نیمه بازی هم می گویند از خجالت مربی سابقش در آمده و جمله ای کمی تندتر از« حرف نزن» را به مربی سابقش گفته است.

در بین دو نیمه بازی استقلال و تراکتورسازی و در تونل منتهی به رختکن اتفاقات عجیبی رخ می دهد. بازیکنان استقلال پیشاپیش کادرفنی تراکتور به سمت رختکن می روند که امیر قلعه نویی و کادرش به شدت از داوری گلایه می کردند. لفظی مطرح می شود که برایش می توان از ... استفاده کرد. حرف های تراکتوری ها مفهمومش این است که داور تعمدی و به خواست استقلالی ها اینگونه قضاوت کرده است چون می خواهند تیم تهرانی قهرمان شود. حرف تراکتوری ها که خطاب به استقلالی ها بوده را جباری می شنود و به تندی پاسخ قلعه نویی و همراهانش را می دهد:«زر نزن ...» و حرف های دیگر!

ستار همدانی تصمیم به برخورد با جباری می گیرد و جباری هم کوتاه نمی آید. کار دارد به جاهای باریک می کشد که مظلومی هم وسط بازی می آید. حرف ها به شدت بالای 18 سال است.

جباری در بخشی دیگر از حرف هایش گفته استقلال قهرمان لیگ می شود و ادامه داده:« پایم کشیده شده. قطعا به بازی جمعه با پرسپولیس نمی رسم و شاید چند هفته هم بیشتر مجبور به استراحت باشم. البته قطع تیم دوباره جمع می شود و ما قهرمان این فصل لیگ می شویم.»

یک شب بعد از بازی در برنامه 90 ، ستار همدانی به شدت از جباری انتقاد می کند و می گوید این مصداق بازیکن سالاری است . می گوید باید با جباری برخورد شود چون بی دلیل به قلعه نویی توهین کرده. او خود را فدایی قلعه نویی می داند و اینکه احترام به پیشکسوت واجب است.

امیر قلعه نویی

جباری امروز گفت و گویی داشته و به شدت از جو بازی در تبریز گلایه کرده است:«واقعا بازی در این ورزشگاه سخت بود. مخصوصا ما برای کرنر زدن مشکل داشتیم و اصلا می ترسیدیم به کناره های زمین برویم. شرایط و جو ورزشگاه خیلی بد بود. »

او سپس درباره بازی می گوید:« ما بازی را بردیم. این مهم است. مربیان تراکتورسازی داشتند در تونل رختکن هوچی گری می کردند. مدام به داور می گفتند شما می خواهید هر طور شده استقلال را قهرمان کنید. می خواستند با این حرفهای شان ، او را تحت تاثیر قرار بدهند. »

جباری در بخشی دیگر از حرف هایش گفته استقلال قهرمان لیگ می شود و ادامه داده:« پایم کشیده شده. قطعا به بازی جمعه با پرسپولیس نمی رسم و شاید چند هفته هم بیشتر مجبور به استراحت باشم. البته قطع تیم دوباره جمع می شود و ما قهرمان این فصل لیگ می شویم.»

بخش ورزشی تبیان

منبع :خبرآنلاین