تبیان، دستیار زندگی
حجت‌الاسلام مهدی طائب در پاسخ به این سئوال که وضعیت جبهه متحد اصولگرایان را در آینده چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: اصولگراها با هم متحد می‌شوند و در آینده نزدیک شاهد این اتحاد و همبستگی خواهیم بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طائب: اصولگراها با هم متحد می‌شوند


حجت‌الاسلام مهدی طائب در پاسخ به این سئوال که وضعیت جبهه متحد اصولگرایان را در آینده چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: اصولگراها با هم متحد می‌شوند و در آینده نزدیک شاهد این اتحاد و همبستگی خواهیم بود.


حجت الاسلام مهدی طائب

رئیس قرارگاه عمار افزود: به کاندیداها توصیه می‌کنم یقین بدانند چه به مجلس راه پیدا کنند چه رأی نیاورند راجع به هر کلمه‌ای که بگویند و هر قدمی که بردارند و هر پولی که خرج کنند در آخرت باید جواب بدهند.

وی ادامه داد: این دنیا را هر جوری که ایزوله کنند می‌شود آن‌ها را دور زد ولی خدا را به هیچ وجه نمی‌توان دور زد.

طائب تصریح کرد: بر این اساس دقت کنند دروغ، تهمت، غیبت، مطلبی که نمی‌دانند و پولی که برای آن‌ها حلال نیست خرج نکنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر 100 درصد تشخیص دادند که باید بیایند کاندیدا بشوند و واقعا بر اساس وظیفه آمده‌اند فقط و فقط در چارچوبی که خدای متعال تعیین کرده حرکت کنند اگر مقدر باشد رأی می‌آورند و اگر مقدر نباشد عالم و آدم‌ها به هم بدوزند رأی نمی‌آورند.

طائب گفت: خداوند متعال در این عالم مدبر است، بنده برنامه‌ریزی می‌کند ولی خدا تقدیر می‌کند بنابراین کاندیداها اگر حزب الهی هستند و از قشر اصولگرا، حتما به دنبال این باشند که اگر اصلح هستند در میدان بمانند و تشخیص اصلح را به خودشان واگذار نکنند.

اگر 100 درصد تشخیص دادند که باید بیایند کاندیدا بشوند و واقعا بر اساس وظیفه آمده‌اند فقط و فقط در چارچوبی که خدای متعال تعیین کرده حرکت کنند اگر مقدر باشد رأی می‌آورند و اگر مقدر نباشد عالم و آدم‌ها به هم بدوزند رأی نمی‌آورند

وی یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند حتی برای وظیفه هم دنبال پست و مقام ندوید زیرا در آنجا دست شیطان قوی است.

طائب خطاب به مردم گفت: مردم ما از اول انقلاب ثابت کردند که در همه صحنه‌ها حضوری گسترده داشته، دارند و خواهند داشت انقلاب مال این مردم است و دشمن اگر بتواند مردم را از انقلاب جدا کند انقلاب به زمین می‌خورد و وقتی این مردم با انقلاب هستند این نظام بر پا می‌ماند.

حجت الاسلام مهدی طائب

وی افزود: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم دشمن انقلاب را به شکل یک رفراندم نگاه می‌کند و دستگاه‌های دشمن این کار را انجام می‌دهند در صورتی که انتخابات، انتخابات است.

طائب تصریح کرد: به دلیل ویژگی‌های انقلاب دشمن تلاش می‌کند انتخابات ما را کمرنگ قلمداد کند اما مردم ما با حضور پر رنگ و پر شور خود این بار هم ثابت می‌کنند که در این رفراندم بینی دشمن را به خاک می‌مالند.

وی به وضعیت اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: مردم ما در عین حالی که حرکت الهی آغاز کرده‌اند ولی مسئله انقلاب برای مردم مهم‌تر است بنابراین تا آنجایی که خلل اقتصادی به انقلاب ضربه نزده باشد برای مردم مهم است و درباره آن بحث می‌کنند اما همین که ببینند این خلل اقتصادی باید تحمل شود آن را تحمل می‌کنند.

طائب گفت: دولت باید تلاش کند این خلل‌ها رخ ندهد و یک قسمت هم مردم ما باید توجه داشته باشند  که ما در حال جنگ مبارزه با استکبار هستیم.

بخش سیاست تبیان


منبع:سایت جبهه متحد اصولگرایان