تبیان، دستیار زندگی
رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد با بیان اینكه احتمال حضور كاندیداهای جریان انحرافی در مجلس نهم وجود دارد، گفت: مهمترین سناریوی جریان انحرافی ایجاد انشقاق و درون رقابتی بین جبهه اصولگرایان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استراتژی جریان انحرافی علیه اصولگرایان


رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد با بیان اینكه احتمال حضور كاندیداهای جریان انحرافی در مجلس نهم وجود دارد، گفت: مهمترین سناریوی جریان انحرافی ایجاد انشقاق و "درون رقابتی" بین جبهه اصولگرایان است.

علیرضا زاکانی

علیرضا زاكانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بیان اینكه احتمال حضور كاندیداهای جریان انحرافی در مجلس نهم وجود دارد، گفت: بهترین سناریوی جریان انحرافی در آستانه انتخابات مجلس نهم، ایجاد انشقاق در پیكره جبهه اصولگرایی بوده و این جریان به دنبال ایجاد رقابت درونی بین اصولگرایان برای تقلیل آرای آنان جهت ورود آسان و بدون رقابت سنگین به مجلس نهم هستند.

دبیر ستاد انتخابات جبهه متحد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه برخی از اعضای جبهه پایداری همچون الهام اعلام كرده اند، ضرورتی برای ادامه لیست واحد از طرف جبهه متحد و جبهه پایداری وجود ندارد، آیا این نظریه را قبول دارید؟ اظهار داشت: اینگونه حرفها اساسا درست نبوده و ما معتقدیم باید لیست واحدی ارائه شود و تا روز انتخابات نیز به این عقیده پایبند هستیم.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی به اینكه آیا احتمال حضور اسامی افرادی كه در لیست جبهه پایداری هستند، در لیست جبهه متحد نیز وجود دارد؟ گفت: برای ما تفاوت چندانی ندارد، آنچه مهم بوده است شاخصه ها بوده و افراد را طبق شاخص و معیار و ملاكی كه انتخاب كرده ایم، می سنجیم؛ بنابراین امكان وجود برخی اسامی در لیست جبهه متحد و جبهه پایداری وجود دارد.

بهترین سناریوی جریان انحرافی در آستانه انتخابات مجلس نهم، ایجاد انشقاق در پیكره جبهه اصولگرایی بوده و این جریان به دنبال ایجاد رقابت درونی بین اصولگرایان برای تقلیل آرای آنان جهت ورود آسان و بدون رقابت سنگین به مجلس نهم هستند

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم، در پاسخ به اینكه با توجه به روزهای پایانی مجلس هشتم، عملكرد این مجلس را چگونه ارزیابی می كنید؟ گفت: در مجموع اقدامات انجام شده در مجلس هشتم به نفع مردم بوده و نقاط ضعفی هم داشته كه باید در جهت رفع آن تلاش شود؛ چرا كه وجود نقاط ضعف زیبنده مجلس نیست.

بخش سیاست تبیان


منبع : جهان نیوز