تبیان، دستیار زندگی
كمپی در 250 كیلومتری استانبول، آبی‌ها در اتاقی نشسته‌اند تا قبل از بازی مقابل یك تیم بومی تركیه، صحبت‌های صمد‌خان را بشنوند. بائو از همه جا بی‌خبر زیر نظر نوروزی فیزیوتراپی می‌كند و در جلسه استقلالی‌ها حضور ندارد. آقا صمد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در حاشیه سفر پرحاشیه استقلال به ترکیه !


كمپی در 250 كیلومتری استانبول، آبی‌ها در اتاقی نشسته‌اند تا قبل از بازی مقابل یك تیم بومی تركیه، صحبت‌های صمد‌خان را بشنوند. بائو از همه جا بی‌خبر زیر نظر نوروزی فیزیوتراپی می‌كند و در جلسه استقلالی‌ها حضور ندارد.

آقا صمد از غیبت بائو باخبر می‌شود و برایش پیغام می‌دهد كه حق حضور در بازی ندارد. بازی كه شروع می‌شود، بائو سلانه، سلانه خودش را كنار زمین چمن می‌رساند و لخت می‌شود كه خودش را برای بازی برساند. مجیدی هم كه اولتیماتوم صمد‌خان را در مورد بائو شنیده است به عنوان بزرگتر به میثم از همه جا بی‌خبر می‌گوید:‌<تو نباید لخت شوی، آقا صمد اجازه بازی به تو نمی‌دهد. بائو هم رو به مجیدی می‌كند و این طور جواب می‌دهد: <تیم بزرگتر دارد، به تو هیچ ارتباطی ندارد.> مجیدی كه توقع شنیدن این حرف را از بائو نداشته به حساب این كه 8 سال در استقلال بازی كرده و یكی از بزرگترهای تیم محسوب می‌شود به طرف بائو می‌رود كه ... با وساطت اطرافیان دعوای دو بازیكن همان جا فیصله پیدا می‌كند.

و اما داستان استقلالی‌ها از این درگیری لفظی شروع می‌شود. عدم حضور ملی‌پوشان استقلال در كمپ آبی‌ها، به هم خوردن برنامه‌های قبلی این تیم اعم از بازی با تیم‌های مطرح تركیهای و قضیه سرقت كیف نظری و برخی از بازیكنان و سرانجام درگیری بائو و مجیدی، بهانه كافی را در دست منتقدین استقلال می‌گذارد كه مشكل اصلی عدم مدیریت صمد است و این مربی در حد استقلال نیست و هزار یك جور حرف و حدیث دیگر كه همه و همه به گوش مدیران استقلال در تهران می‌رسد، حتی امیرقلعه‌نویی كه سرگرم آماده كردن ملی‌پوشان برای بازی كره است تحت تا‡ثیر خبرهای منتشره با مسوِولین استقلال تماس می‌گیرد كه در این تیم چه می‌گذرد؟ قضیه درگیری چیست؟! تمام مسایل و مشكلات مذكور باعث می‌شود تا رضایی رئیس هیا‡ت مدیره استقلال با دكتر قریب جلسه اضطراری گذاشته و خوهان بررسی مسایل پیش آمده شود البته با پیگیری مسوِولین استقلال نام دو بازیكن در لو دادن مسایل پیش آمده در كمپ فاش می‌شود اما از آنجا كه هنوز استقلالی‌ها مدرك معتبری برای ادعای خود در زمینه بازیكنان خاطی ندارند. فعلا‌ً دست نگه داشتهاند تا با قطعی شدن مسائله، دو بازیكن مشكوك، اخراج شوند تا دیگر، مسایل خانوادگی استقلا‌ل، سر از مطبوعات در‌نیاورد.

رونالدو هم باشید، اخراج می‌شوید

قرار است امروز نظری‌جویباری سرپرست استقلال طی جلسه‌ای گزارشی از اردوی استقلالی‌ها را به مسوِولین استقلال بدهد و این‌طور كه مشخص شده قرار است نظری را ما‡مور كنند تا در نشستی به بازیكنان استقلال اولتیماتوم آخر را بدهد. اگر باز هم خبرچینی ادامه پیدا كند حتی در حد رونالدو هم باشند از تیم استقلال اخراج می‌شوند.