تبیان، دستیار زندگی
در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، با ویژه برنامه هایی متنوع به استقبال این ایام رفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان به استقبال دهه فجر می رود

پوستر دهه فجر تبیان

در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، با ویژه برنامه هایی متنوع به استقبال این ایام رفت.

به گزارش روابط عمومی، موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان امسال نیز همانند سال های گذشته، در ایام دهه فجر مراسم متفاوتی را دارد.

علیرضا مهدوی؛ معاون محتوایی موسسه فرهنگی تبیان گفت: بخش محتوایی در نظر دارد برای ایام دهه مبارک فجر از دوازدهم لغایت بیست و دوم بهمن سال جاری برنامه های خاصی را اجرا کند.

مهدوی با اشاره به این موضوع که ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی انفجار نور بود و همه شاهد بودند که چگونه مردم ایران توانستند معادلات جهانی بعد از پیروزی انقلاب را به هم ریخته و یک نظام و یک سامانه جدیدی بر کل جهان حاکم کنند،افزود: بخش محتوایی در ایام دهه فجر برنامه های خاصی از جمله 2 ویژه نامه که یکی از آنها مربوط به 12 بهمن و ورود امام خمینی  می شود و دیگری مربوط به 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی می باشد، را در دست ساخت دارد و مهم تر از آن دعوت از چهره های مبارز قبل از انقلاب و همچنین زندانیان زمان شاه و مسئولین و چهره های سیاسی را در برنامه های کاری خود قرار داده است.

گفتنی است، روابط عمومی موسسه نیز با برپایی غرفه ایی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن واقع در تقاطعخیابان های  آزادی و استاد معین به توزیع پوستر و اقلام فرهنگی در میان مردم عزیز خواهد پرداخت.

تنظیم: هومن بهلولی