تبیان، دستیار زندگی
چا دو ری هم بازی با ایران را از دست داد چا دو ری مدافع گلزن تیم ماینز آلمان تیم ملی کشورش را در دیدار با تیم ایران همراهی نخواهد کرد. سایت خبری یون هاپ نیوز کره صبح امروز به نقل از فدراسیون فوتبال کره گزارش داد : باشگاه بون...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غایبان و حاضران کره در دیدار با ایران ؛

چا دو ری هم بازی با ایران را از دست داد


چا دو ری مدافع گلزن تیم ماینز آلمان تیم ملی کشورش را در دیدار با تیم ایران همراهی نخواهد کرد.

سایت خبری یون هاپ نیوز کره صبح امروز به نقل از فدراسیون فوتبال کره گزارش داد : باشگاه بوندس لیگایی ماینز طی نامه ای به این فدراسیون اطلاع داد چا دو ری دچار مصدومیت است و به همین دلیل نمی تواند تیم ملی کشورش را در دو بازی آتی برابر ایران و چین تایپه همراهی کند.

پیم وربیک سرمربی هلندی تیم کره جنوبی در اولین اظهار نظر پس از انتشار این خبر گفت : از بازیکن جوانتری به عنوان جایگزین دو ری استفاده خواهد کرد.

چا دو ری پس از حدود یک سال دوباره به تیم کره دعوت شده بود و نامش در فهرست نهایی دیده می شد.

این در حالیست که وربیک دیروز با حذف نام آن جون هوآن ، بازیکن با تجربه دویسبورگ و پارک چو یونگ از اف.ث.سئول ، فوتبال دوستان کره را شگفت زده کرد.

پیم وربیک هلندی پس از پایان اردوی تیمش در کمپ تمرینی پاجو لیست بیست و پنج نفره تیمش را برای مقابل ایران و تایوان اعلام کرد که در این میان نام آن یونگ هوآن و پارک چو یونگ دیده نمی شود.

به گفته سرمربی تیم کره جنوبی آن جون هوان که برای امضای قرارداد در اروپا بوده ، به اندازه کافی با تیم ملی تمرین نداشته و از آمادگی لازم به دور است.

آن پس از سقوط دویسبورگ به دسته پایین تر این تیم را ترک کرد و به دنبال عقد قرارداد با یک باشگاه اروپایی دیگر است اما هنوز موفق به پیدا کردن مقصد بعدی خود نشده است.

وربیک همچنین علت خط خوردن پارک چو یونگ بازیکن تیم اف ث سئول را افت او نسبت به فصل گذشته ذکر کرد.

اما در فهرست تیم ملی کره برای بازی با ایران شرایط به این شرح است :

در درون دروازه ، چو جائه جین، دروازه بان شیمیزو و لی وون جائه، دروازه بان کره در دو جام جهانی گذشته پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت به سایر نفرات تیم اضافه شده اند.

پارک جی سونگ از منچستر یونایتد و سئول کی هیون از اف.ث.ریدینگ، سایر لژیونر های اروپایی کره هستند.

یونگ پیو از تاتنهام، کیم دونگ جین از زنیت سنپترزبورگ روسیه و کیم جین کیو از جوبیلو ایواتا سایر لژیونر هایی هستند که شانس بازی با ایران و تایوان را دارند.

با این حال لی یونگ پیو که برای نهایی کردن قرارداد خود با رم به ایتالیا سفر کرده است قادر به همراهی کره مقابل ایران و تایوان نیست.

در بین اسامی دعوت شده نام چو سونگ هو آن از پوهانگ استیلرز و لی جونگ مین از اولسان هم دیده می شود که در صورت بازی مقابل ایران، اولین دیدار ملی خود را تجربه می کنند.