تبیان، دستیار زندگی
نفرات برتر روز نخست مسابقات كشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در گواتمالا مشخص شدند. در پایان روز نخست این رقابتها دیشب. در 50 كیلوگرم اسدپور از ایران بین 14 نفر دوازدهم شد در وزن 60 كیلوگرم صابر فرشین نژاد در گروه بازنده ها ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كشتی فرنگی جوانان جهان - گواتمالا؛

ایران یک نقره گرفت


نفرات برتر روز نخست مسابقات كشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در گواتمالا مشخص شدند.

در پایان روز نخست این رقابتها دیشب. در 50 كیلوگرم اسدپور از ایران بین 14 نفر دوازدهم شد

در وزن 60 كیلوگرم صابر فرشین نژاد در گروه بازنده ها به مصاف ویل پاسانن از فنلاند رفت كه با نتایج 7 بر صفر و 2 بر یك شكست خورد تا شانس رسیدن به مدال برنز را از دست دهد.

در وزن 74 كیلوگرم: داود عابدین زاده از ایران با قبول شکست برابر امید بدل از تركیه دوم شد و نشان نقره گرفت و دمیتری پیشكوف(اوكراین) و بوگنی پوپوف(روسیه) به عنوان سوم مشترک رسیدند

عابدین‌زاده تایم اول را 3 بر صفر برنده شد؛ اما، در تایم‌های بعدی با نتایج یك بر یك و 3 بر 3 شكست خورد.

در وزن 96كیلوگرم داوود گیل نیرنگ در مصاف با روبرتاس از لیتوانی 9 بر یك پیروز شد، تا به دیدار رده بندی برسد. گیل نیرنگ برای كسب مدال برنز به مصاف رومن مارچنكو از روسیه رفت كه در تایم اول به پیروزی رسید. گیل نیرنگ در تایم دوم مغلوب حریف خود شد و در تایم سوم در حالی كه می‌توانست با دفاع در كنده صاحب پیروزی شود در كمال ناباوری ضربه فنی شد و مدال برنز را از دست داد.

تیم كشتی فرنگی جوانان ایران در روز نخست رقابت‌های جهانی تنها صاحب یك مدال نقره شد و گیل نیرنگ و فرشین نژاد بترتیب پنجم و دهم شدند.