تبیان، دستیار زندگی
سیدمهدی شجاعی نگارش نخستین جلد از رمان تازه خود با عنوان «کمی دیرتر» را به پایان برد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آقا، کمی دیرتر بیا!

سیدمهدی شجاعی موضوع «انتظار» را دستمایه رمان جدید خود کرد


سیدمهدی شجاعی نگارش نخستین جلد از رمان تازه خود با عنوان «کمی دیرتر» را به پایان برد.


آقا، کمی دیرتر بیا!

سیدمهدی شجاعی نخستین جلد از تازه‌ترین رمان خود را با عنوان «کمی دیرتر» برای کسب مجوز نشر به اداره کتاب فرستاده است.

این رمان که با درونمایه انتظار نوشته شده است در دوجلد منتشر خواهد شد که مجلد دوم هم اکنون از سوی نویسنده در دست تالیف است.

داستان «کمی دیرتر» از مراسم یک هیئت مذهبی در شب نیمه شعبان شروع می‌شود که در آن عده‌ای از جوانان در حال اجرای مراسم سینه‌زنی و توسل برای فرج امام زمان(عج) هستند و در این حین متوجه می‌شوند که یک نفر بر خلاف این جمع در حال توسل و دعا برای ظهور نکردن امام است و این ماجرا و حرف‌های این فرد برای توضیح علت دعایش را در ادامه ماجرای این رمان پیش می‌برد.

داستان «کمی دیرتر» از مراسم یک هیئت مذهبی در شب نیمه شعبان شروع می‌شود که در آن عده‌ای از جوانان در حال اجرای مراسم سینه‌زنی و توسل برای فرج امام زمان(عج) هستند و در این حین متوجه می‌شوند که یک نفر بر خلاف این جمع در حال توسل و دعا برای ظهور نکردن امام است

شجاعی همچنین در قالب قصه این رمان توجیهات جوامع مسلمان امروز برای همراهی نکردن با جریان ظهور امام زمان (عج)  را به تصویر کشیده و تصویری از یک منتظر واقعی از زاویه نگاه خود به نمایش گذاشته است.

این رمان از سوی موسسه انتشارات کتاب نیستان و در نمایشگاه کتاب سال آینده عرضه خواهد شد.

سیدمهدی شجاعی از نویسندگان صاحب نام پس از انقلاب اسلامی است که از وی تاکنون آثار پرفروشی چون «پدر عشق پسر»، «کشتی پهلو گرفته»، «سقای آب و ادب» و ... منتشر شده است.

آخرین رمان شجاعی با عنوان «سقای آب و ادب» در سال 1389 از سوی همین ناشر منتشر شده است که در سال جاری برای پنجمین بار تجدید چاپ شد.

بخش کتاب و کتابخوانی تبیان


منبع: خبرگزاری مهر