تبیان، دستیار زندگی
استهزای جبهه متحد اصولگرایان در روزنامه ایران:شما که کفگیرتان ته دیگ خورده یالا زودتر یا وحدت کنین یا ساکت شید!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استهزای جبهه متحد اصولگرایان در روزنامه ایران


استهزای جبهه متحد اصولگرایان در روزنامه ایران:شما که کفگیرتان ته دیگ خورده یالا زودتر یا وحدت کنین یا ساکت شید!

روزنامه ایران در مطلبی با عنوان «به احترام مدعیان اصولگرایی ساکت!» نوشت:

اصولگرایان

انگار این کمیته وحدت محافظه کاران بدجوری کفگیرش به ته دیگ خورده و احتمالا تا چند روز دیگه به جون خود دیگ بیفتن و کفشو سوراخ کنن! الان چند ماهه دور هم نشستن و کسی هم جرات نداره بهشون از گل نازکتر بگه، اما باز هم وحدت نمی”‹کنن! یالا زودت یا وحدت کنین یا ساکت شید!

جدیدا جبهه”‹های مختلف محافظه”‹کارا رفتن تو یاسوج که وحدت پیدا کنن اما به وحشت افتادن و احتمالا تصمیم گرفتن از این به بعد اسم کمیته رو بذارن؛ کمیته وحشت! وقتی هم مردم بهشون اعتراض می کنن به جای جواب دادن میگن: لطفا به احترام مدعیان اصولگرایی سکوت کنید!  البته نمی دونم اینا به کی میگن سکوت کنید؟، چون حدود 30-40 تا سایت و روزنامه که موجوده همه متعلق به همین محافظه کاراس که خیلی هم سروصدا میکنن! ضمنا هر چی نگاه می کنیم تو این مملکت کسی به اندازه اینا سخنرانی و جلسه و تریبون و ....نداره و نمی”‹دونم به کی میگن ساکت شید!

این بنده خداها دچار بیماری «خود انشعابی» هستن و احتمالا از هفته بعد شروع کنن به انشعاب زدن! ضمنا قراره مسئولیت هرگونه انشعاب و اختلاف و خود درگیری رو هم بندازن گردن جریان انحرافی مظلوم! مثلا سایت چخان نیوز بنویسه: جریان انحرافی قصد دارد کمیته 7 را از کمیته 8 جدا کنه! تصور کنید اگر این اتفاق بیفته، 2 تا کمیته جدید تشکیل میشه: کمیته 0+7 و کمیته 0+8! البته باز هم فراموش نشه که یک بزرگتر از 8+7 است!من تضمین می کنم اگه اینا رو به کره مریخ هم بفرستن، باز هم با هم وحدت نمی کنن و تقصیر رو میندازن گردن جریان انحرافی مظلوم شمسی!

ضمنا جدیدترین انشعاب های جبهه متحد هم مشخص شد؛ جبهه متحیرین، جبهه متنفرین، جبهه متمکنین(متمولین)، جبهه خالی و ...

ضمنا نمی دونم اگه اینا خدای ناکرده تو انتخابات رای نیارن، باز هم به احترام اصولگرایی سکوت می کنن یا اینکه...

بخش سیاست تبیان


منبع : روزنامه ایران