تبیان، دستیار زندگی
استقلال باز هم یک تیم محلی را برد! تیم فوتبال استقلال تهران در یك دیدار دوستانه حریف تركیه ای خود را با نتایج 4 بر صفر شكست داد. تیم فوتبال استقلال كه از مدتی پیش با هدف برپایی اردوی تداركاتی در تركیه به سر می‌برد، پس ازپیر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

3 خبر از استقلال


استقلال باز هم یک تیم محلی را برد!

تیم فوتبال استقلال تهران در یك دیدار دوستانه حریف تركیه ای خود را با نتایج 4 بر صفر شكست داد.

تیم فوتبال استقلال كه از مدتی پیش با هدف برپایی اردوی تداركاتی در تركیه به سر می‌برد، پس ازپیروزی یك بر صفر در برابر تیم آنكارا دمیر، دیروز (یك‌شنبه) نیز در دیداری به مصاف تیم دوزچی اسپور(منتخب شهر بلو) رفت و توانست با نتیجه‌ی 4 بر صفر این تیم را شكست دهد.

گل‌های استقلال را در این دیدار داسیلوا و پیروز قربانی هر كدام با دوگل، به ثمر رساندند.

تیم استقلال ساعت 11 امروز ، دوشنبه استانبول را به مقصد تهران ترك می‌كند.

كمك مالی وزارت رفاه تا سه شنبه واریز می‌شود

یكی از نزدیكان باشگاه استقلال خبر داد کمک 300 میلیونی وزارت رفاه تا 48 ساعت دیگر به حساب استقلال واریز می‌شود.

اواخر هفته گذشته مسئولان وزارت رفاه خبر دادند كه مبلغ 300 میلیون تومان را به حساب تیم استقلال واریز می‌كنند تا گوشه‌ای از مشكلات مالی این تیم حل شود.

درهمین رابطه امروز یكی از نزدیكان استقلال خبر داد كه وزارت رفاه این پول را تا دو روز آینده به حساب استقلال واریز می‌كند.

تورنمنت استقلال برگزار نمی‌شود

برخلاف برنامه قبلی مسئولان استقلال، این تیم پس از بازگشت از تركیه در هیچ تورنمنتی شركت نخواهد كرد.

تیم استقلال تهران كه قرار بود از روز 8 شهریور میزبان تورنمنت چهارجانبه ای باشد به دلیل كمبود وقت و نبودن ملی‌پوشان این تیم در تمرینات ،حضور در این تورنمنت را منتفی كرده است.

دو تیم خارجی دعوت شده به این تورنمنت نیز هیچ پاسخی مبنی بر موافقت خود برای آمدن به ایران نداده‌اند و به همین دلیل این تورنمنت لغو شده است.