تبیان، دستیار زندگی
پیتر اشمایکل : خدا حافظ فوتبال " پیتراشمایکل" ، دروازه بان تیم "منچستر سیتی"، خبرکناره گیری خود را پس از پایان این فصل از رقابت ها اعلام کرد. به گزارش سرویس بین الملل خبر گزاری ورزش ایران (ایپنا)" پی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دروازه بان نامدار دهه 90 اروپا به آخر خط رسید

پیتر اشمایکل : خدا حافظ فوتبال

" پیتراشمایکل" ، دروازه بان تیم "منچستر سیتی"، خبرکناره گیری خود را پس از پایان این فصل از رقابت ها اعلام کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبر گزاری ورزش ایران (ایپنا)" پیتر اشمایکل" که یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ فوتبال جهان به شمار می آید، دوران اوج فوتبال خود را با "منچستر یونایتد" سپری کرد و با این تیم به افتخارات فراوانی دست یافت.

وی که با قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های اروپا در سال 2000 به کار خود در "منچستر یونایتد" پایان داده بود، اینک قصد دارد تا برای همیشه با فوتبال خداحافظی کند.

در پی انتشار این خبر مطبوعات انگلیسی و دانمارکی، اشمایکل با شرکت دریک گفت و گوی خبری در ستون اختصاصی خودش گفت: یکی از دلایل من برای کناره گیری، افت بدنی و وضعیت جسمانی ام است. در این شغل شما باید هر روز صبح زود از خواب بیدار شوید و خود را برای یک نبرد سنگین آماده کنید. اما این روزها احساس می کنم که بدنم از آمادگی لازم بین بهره است ودیگر احساس شادابی سابق را ندارم .

دروازه بان اسبق تیم ملی دانمارک و فاتح جام ملتهای 1992 در ادامه گفت : به خودم قول داده بودم که پیش از فرارسیدن چنین زمانی همه جوانب را در نظر بگیرم و اکنون بیش از یک ماه است که درحال بررسی این موضوع هستم. خیلی سخت است که شغلی را که با همه وجود دوست دارید ترک کنید. اما من بالاخره تصمیم خود  را گرفتم .