تبیان، دستیار زندگی
رقابتهای جدول مقدماتی رقابتهای تنیس فیوچرز تهران در هفته اول دیروز به پایان رسید و طی آن 8 نفر صعود كننده به جمع 24 تنیسور حاضر در جدول اصلی مشخص شدند. بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون تنیس ، سهیل محسنی از ایران ، بونه و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تنیس فیوچرز تهران

رقابتهای جدول مقدماتی رقابتهای تنیس فیوچرز تهران در هفته اول دیروز به پایان رسید و طی آن 8 نفر صعود كننده به جمع 24 تنیسور حاضر در جدول اصلی مشخص شدند.

بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون تنیس ، سهیل محسنی از ایران ، بونه و هنل از آلمان ، ساكورای از ژاپن ، آكوان از تركیه ، تاسارات از فرانسه ، ساراناكوویچ از اسلواكی و جرچكر از تركیه با غلبه بر حریفان خود به جدول اصلی راه یافتند.

دیروز در دور اول بازیهای انفرادی در جدول اصلی ، شهاب حسنی 2 بر 0 از سد امیر شیرازی گذشت ، انوشا شاهقلی با همین نتیجه بر فرشاد تلاور پیروزی شد و بازی عبدالخلیكوف از قزاقستان با ارگان از تركیه 2-0 به سود تنیسور ترك به پایان رسید.

همچنین فتار از مراكش 2 -0 روزبه كامران را شكست داد و ابوالخیر از مصر نیز 2 - 0 حریف پرتغالی خود را مغلوب كرد.

در جدول اصلی بازیهای دوبل زوج شكوفی و شاهقلی از كشورمان موفق شدند در یك بازی برتر با نتیجه 2 - 0 زوج دیمیتری از ازبكستان و ویكتور از رومانی را شكست دهند.

در سایر بازیها نیز زوج امیر شیرازی و روزبه كامران از ایران موفق شدند 2 -0 تنیسورهای از اوكراین و پرتغال را مغلوب كنند و اكبر طاهری و امیر وزیری با همین نتیجه از سد زوج تنیسورهایی از فرانسه و ساحل عاج گذشتند.

این رقابتها صبح امروز در جدول اصلی انفرادی و دوبل پیگیری می شود. در این پیكارها ، سباستین فتیل با رنكینگ 444 دنیا از آلمان دارای بالاترین رتبه است.