تبیان، دستیار زندگی
مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش عاشورایی اولین بازی به سوگ اربعین حسینی می‌نشیند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرکز تئاتر کانون با 'اولین بازی' سوگوار اربعین حسینی می‌شود.

مرکز تئاتر کانون با اولین بازی سوگوار اربعین حسینی می‌شود

مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش عاشورایی 'اولین بازی' به سوگ اربعین حسینی می‌نشیند.

به گزارش روابط عمومی کانون، این نمایش زنده و عروسکی به نویسندگی امیرمشهدی عباس و کارگردانی میثم یوسفی از روز دوشنبه 19 دی به روی صحنه رفته است و تا روز چهارشنبه 28 دی ادامه می‌یابد.

اولین بازی روایتی کودکانه از عاشورا و داستان پسربچه کوچکی است به نام رضا که قرار است در کوچه‌ی آن‌ها تعزیه دو طفلان مسلم اجرا شود.

چون گروه تعزیه‌خوان‌ها کامل نیست آن‌ها وسایل خود را در خانه رضا به امانت می گذارند و او با دیدن وسایل تحت تاثیر آن‌ها ادای تعزیه‌خوان‌ها را در می‌آورد تا این که در رویای کودکانه خود وسایل تعزیه خوانی جان می‌گیرند ...

در این نمایش از ناصر احمدی‌فر، هادی ولی لو، علی بیگ محمدی، لیلا میرزایی، شراره طیار، سمیرا یزدان‌پژوه و میثم یوسفی به عنوان بازی‌گر و عروسک‌گردان نام برده شده است.

 شماره تلفن‌های 09199377965 و 88980721 به منظور هماهنگی و ذخیره جا در نظر گرفته شده است.

مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در پارک لاله تهران واقع شده است.

گفتنی است پیش از این نمایش، تئاتر خاله مرجان و خروس به کارگردانی مریم کاظمی در این مرکز روی صحنه بود که با استقبال گسترده تماشاگران روبرو شد.

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع:کانون نیوز

مطالب مرتبط:

منم! فرزند مکه و منا!

موفقیت کودکان و نوجوانان ایرانی

گفت و گو با خانم گلی مجری عصر به خیر بچه ها

قبل از 18 سالگی گواهینامه بگیرید!

سفر به سرزمین لک لک ها

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.