تبیان، دستیار زندگی
تنها دیدار باقیمانده از سری رقابت های فوتبال هفته شانزدهم لیگ برتر کشور با پیروزی دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس تهران برابر سایپای کرج پایان یافت. تیم فوتبال پرسپولیس که بازی روان تر و تهاجمی تری را نسبت به حریف خود ارایه می ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم فوتبال پرسپولیس در یک قدمی صدرنشین قرار گرفت

تنها دیدار باقیمانده از سری رقابت های فوتبال هفته شانزدهم لیگ برتر کشور با پیروزی دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس تهران برابر سایپای کرج پایان یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس که بازی روان تر و تهاجمی تری را نسبت به حریف خود ارایه می کرد، در دقایق دو و هشت بازی به ترتیب توسط علی انصاریان( از روی نقطه پنالتی) و محمد برزگر دو گل را به ثمر رساند. در مقابل محمد مومنی نیز در دقیقه 83 تنها گل سایپا را(از روی نقطه پنالتی)  وارد دروازه پرسپولیس کرد.

از نکات قابل توجه در این مسابقه،اخراج جیووانی می، سرمربی تیم فوتبال سایپا، توسط علی خسروی، داور مسابقه بود که در دقیقه 85 بازی به دلیل اعتراضات مکرر وی صورت پذیرفت.

به این ترتیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران با کسب این برد و 31 امتیازپس از سپاهان 35 امتیازی در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

در پایان این مسابقه علی پروین، مدیر فنی و سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان رضایت خویش را از نحوه بازی تیم خود و نتیجه به دست آمده، از وضعیت نامطلوب زمین بازی گله کرد.

رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور از روز دوشنبه 25 فروردین ماه با برگزاری دیدارهای زیر پی گیری خواهد شد:

ابومسلم خراسان – ملوان بندر انزلی

پیکان تهران- صنعت نفت آبادان

برق شیراز- فولاد مبارکه سپاهان

ذوب آهن اصفهان- فجر شهید سپاسی شیراز

فولاد خوزستان- استقلال تهران.

هم چنین روز سه شنبه 26 فروردین ماه نیز تیم های

سایپا- پاس و هم چنین پرسپولیس – استقلال اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.