تبیان، دستیار زندگی
وحید هاشمیان مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گویی در خصوص مسائل به وجود آمده پیرامون عدم حضورش در اردوی تیم ملی برای بازی مقابل سوریه در چارچوب رقابت های انتخابی جام ملت های آسیا سخن گفت. هاشمیان که شب گذشته فصل جدید ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وحید هاشمیان : کمردرد دارم


وحید هاشمیان مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گویی در خصوص مسائل به وجود آمده پیرامون عدم حضورش در اردوی تیم ملی برای بازی مقابل سوریه در چارچوب رقابت های انتخابی جام ملت های آسیا سخن گفت.

هاشمیان که شب گذشته فصل جدید رقابت های بوندس لیگا را با گلزنی برابر وردربرمن آغاز کرد گفت: "من با آقای قلعه نویی در مورد وضعیتم صحبت کرده بودم. به ایشان درباره مصدومیتم و وضعیت جسمانی خود توضیحاتی را ارائه کردم. ضمن آنکه به علت بازی هانوفر و وردربرمن که یکشنبه شب برگزار شد آمدن به اردوی تیم ملی میسر نبود. چراکه بازی تیم ملی با سوریه چهارشنبه برگزار می شود و این درحالی بود که من تنها می توانستم یک جلسه تمرینی را با تیم ملی بگذارنم که آن هم برای هماهنگ شدن با تیم مثمر ثمر نبود.

به دلیل شرایط هانوفر مجبور بودم در بازی برابر وردربرمن به میدان بروم، اما مربی از من خواست تا زیاد به خودم فشار وارد نکنم. مصدومیتم از ناحیه کمر هنوز به قوت خود باقیست و مرا آزار می دهد. به طوری که نمی توانم 90 دقیقه در زمین حضور داشته باشم."

هاشمیان در مورد حرف ها و شایعات موجود در خصوص شماره 9 تیم ملی اظهار داشت: "این موضوع صحت ندارد و من آن را به شدت تکذیب می کنم. متاسفانه برخی از مطبوعات مغرضانه برخورد می کنند که این واقعاً جای افسوس دارد."