تبیان، دستیار زندگی
این کمپ جدید متشکل از ده ساختمان سازگار با انرژی پاک است و هیچ دفتر و خوابگاه خصوصی در آن وجود ندارد. بیش از ۲۰۰۰ کارمند محلی از مکان قبلی خود به پالو آلتوی کالیفرنیا جابجا می شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسباب کشی فیس بوک به کالیفرنیا!


این کمپ جدید متشکل از ده ساختمان سازگار با انرژی پاک است و هیچ دفتر و خوابگاه خصوصی در آن وجود ندارد. بیش از 2000 کارمند محلی از مکان قبلی خود به پالو آلتوی کالیفرنیا جابجا می شوند.

فیلم سینمایی فیس بوک

فیس بوک در آخرین جابجایی کارمندان و اموال و مستغلات خود به کالیفرنیا خبر داد. این کمپ جدید که در جاده ویلو 1601 منطقه یک میلیون متر مربع هکتاری Menlo Park واقع شده است، متشکل از ده ساختمان سازگار با انرژی پاک می باشد که هیچ دفتر و یا خوابگاه خصوصی را در بر نمی گیرد.

فیس بوک در ساخت و امکانات کمپ جدید تلاش کرده است تا جایی که امکان دارد اثرگذاری خود را بر طبیعت و محیط به حداقل برساند به طوریکه درهای این کمپ تماما از مواد قابل بازیافت ساخته شده است و کل ساختار به کار رفته قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشند.

این کمپ از یک بخش شرقی که هم اکنون فعال است و بیش از 9400 تن از کارکنان این شرکت را در خود جای داده است و یک بخش غربی که تحت عملیات ساخت است، تشکیل شده است.

محبوبیت فیس‌بوک تا حدی پیش رفته که بیش از نیمی از جمعیت در برخی از کشورهای جهان از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند.

این کمپ از یک بخش شرقی که هم اکنون فعال است و بیش از 9400 تن از کارکنان این شرکت را در خود جای داده است و یک بخش غربی که تحت عملیات ساخت است، تشکیل شده است

محبوبترین کشورهای فیس بوکی جهان

در حال حاضر بیش از 800 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان از فیس‌بوک استفاده می‌کنند و این در حالی است که طبق آخرین آمار جمعیت جهان به تازگی از مرز هفت میلیارد نفر گذشته است و این نشان می‌دهد که به‌طور تقریبی 11 درصد از جمعیت جهان در شبکه اجتماعی فیس‌بوک عضو هستند.

این آمار در حالی منتشر می‌شود که این شبكه اجتماعی در برخی از کشورهای جهان بیش از دیگر کشورها محبوبیت پیدا کرده است به طوری که در برخی از آن‌ها بیش از 50 درصد جمعیت از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند.

آمارهای منتشره توسط فیس‌بوک نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی در مصر بیش از هر کشور دیگری مورد توجه قرار گرفته است، به طوری که 69 درصد از جمعیت این کشور از آن استفاده می‌کنند.

آمارهای منتشره توسط فیس‌بوک نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی در مصر بیش از هر کشور دیگری مورد توجه قرار گرفته است، به طوری که 69 درصد از جمعیت این کشور از آن استفاده می‌کنند

هنگ‌کنگ از این لحاظ در مکان دوم ایستاده است و شمار کاربران فعال فیس‌بوک در این منطقه از جهان 53 درصد از کل جمعیت آن است.

پس از هنگ‌کنگ نوبت به شیلی (52 درصد)، سنگاپور (51 درصد)، نروژ (51 درصد)، دانمارک (51 درصد)، آمریکا (50 درصد)، کانادا (49 درصد)، انگلیس (49 درصد) و سوئد (48 درصد) می‌رسد تا به ترتیب محبوب‌ترین کشورهای فیس‌بوکی باشند.

فرآوری:عطا باباپور

بخش ارتباطات تبیان


منابع : ایتنا/ایسنا