تبیان، دستیار زندگی
ی لبنان سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه مهمی، پیروزی مقاومت اسلامی حزب الله لبنان به رهبری دبیر کل محبوب این مقاومت، سیدحسن نصرالله را به عموم آزادگان و مسلمانان جهان و ملت ایران تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی سازمان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام تبریک سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت پیروزی مقاومت اسلامی لبنان


سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه مهمی، پیروزی مقاومت اسلامی حزب الله لبنان به رهبری دبیر کل محبوب این مقاومت، سیدحسن نصرالله را به عموم آزادگان و مسلمانان جهان و ملت ایران تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در این اطلاعیه آماده است:

کَم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة بإذن الله .... (قرآن کریم) وعده خداوند بار دیگر جامه تحقق به تن پوشید و آنان را که به یاری او برخاسته بودند نصرت داد و تاریخ بزرگترین گواه این مدعاست که فتح و غلبه آخر الامر از آن حزب خداست. آنچه در یک ماه و اندی روز گذشته در خاورمیانه اتفاق افتاد به عنوان یک سند تاریخی در اذهان مردم امروز جهان و نیز صحیفه تاریخ باقی خواهد ماند که علیرغم ادعای جهان مستکبر و سلطه گر مبنی بر دفاع از حقوق بشر و آزادی و دموکراسی، روند حاکم بر مناسبات سیاسی بین الملل رویکردی دوگانه و تناقض آمیز دارد، رویکردی که باژگونه کردن مفاهیم و اصطلاحات و مناسبات انسانی و سیاسی، جواز کشتن بی گناهان و غیر نظامیان را در مقابل دیدگان جهانیان و بدون هیچ پروایی از افکار عمومی اهالی دنیا صادر می کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد که تحت نفوذ عوامل صهیونیسم و حامیان غربی اش به ابزاری برای دفاع از تجاوزگری های رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، با صدور قطعنامه ای جانبدارانه از رژیم صهیونیستی در حالی که عرصه را بر اسرائیل تنگ دیده بود مصلحت را در آن دید که با اعلام آتش بس به تجاوز این رژیم و دفاع قهرمانانه و بی نظیر حزب الله لبنان خاتمه دهد. آنچه اتفاق افتاده است هویدا شدن هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس و نشستن حب مقاومت حزب الله لبنان در جان و دل مردمان آزاده شرق و غرب جهان است. اکنون لبنان قلب تپنده جهان است و نگاه همگان به این نقطه حساس دوخته شده است. شجاعت و همت بلند رزمندگان مقاومت حزب الله لبنان و دبیر کل این نهضت سیدحسن نصرالله که به مدد ایمان محکم و روح بلند خویش به آن دست یافته اند، ضربه ای سخت کاری و نفس گیر بر پیکره غده سرطانی جهان اسلامی فرود آورد که بعید می نماید آثار و عواقب این شوک سیاسی به این زودی ها از پیکر علیل و زبون این رژیم رخت بربندد.

آنچه در رسانه های مختلف جهان در این مدت منعکس می شد، حمایت ها و تظاهرات آزادگان اقصی نقاط دنیا از مقاومت حزب الله و محکومیت ددمنشی های اسرائیل بود و این خود شاهدی بر این واقعیت است که وجدان های بیدار دنیا از جور و ستم به درآمده بود و خواستار توقف کشتار بی رحمانه زنان و کودکان و مردان بی گناه بودند. تمام جهانیان شاهد بودند که مردم مختلف جهان از هر کیش و نژاد و آیینی پرچم مقاومت حزب الله و تصویر رهبر محبوب مقاومت، سیدحسن نصرالله را در تظاهرات میلیونی خود در دست داشتند و یکصدا از مقاومت جانانه حزب الله حمایت می کردند.

سازمان تبلیغات اسلامی ضمن ابراز خرسندی از پیروزی غرور آمیز حزب الله و شکست، مفتضحانه رژیم سفاک اسرائیل، این فتح و ظفر افتخار آفرین را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، دبیر کل و رهبر مقاومت حزب الله لبنان و مردم ستمدیده کشور لبنان و مردم آزاده فلسطین و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت گفته، از خداوند متعال نصرت و پیروزی روزافزون رزمندگان اسلام را مسئلت دارد.