تبیان، دستیار زندگی
ه خانه ها می آید تصویربرداری سریال تلویزیونی " آقا فرمان" ، به تهیه کنندگی امید نجیب زاده و کارگردانی مسعود رشیدی از نیمه ی بهمن ماه در تهران آغاز شده است. این سریال ، در 15 قسمت 45 دقیقه ای به سفار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"آقا فرمان" در تعطیلات نوروز به خانه ها می آید

تصویربرداری سریال تلویزیونی " آقا فرمان" ، به تهیه کنندگی امید نجیب زاده و کارگردانی مسعود رشیدی از نیمه ی بهمن ماه در تهران آغاز شده است.

این سریال ، در 15 قسمت 45 دقیقه ای به سفارش شبکه دو سیما ، برای پخش در ایام نوروز 82 تهیه می شود.

این سریال ، روایت طنز گونه ای از زندگی خانوادگی مردی به نام فرمان (اسماعیل محرابی) است که ثبات فکری و شخصیتی چندانی ندارد. او که راننده تاکسی است ، با همسرش ، مهری (اکرم محمدی) و دیگر فرزندانش روزگار می گذراند.

زندگی او با اوج گرفتن دخالت های مادرش ، ملوک خانم (فخری خوروش) که خود را منتسب به دربار قاجار می داند و خواهرش مینا ( کمند امیر سلیمانی) از یک سو و برادرهای قلدر همسرش از سوی دیگر ، وارد مرحله ای جدید می شود و به دنبال آن ، اتفاقات گوناگونی می افتد.

از بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کنند ، می توان به فتحعلی اویسی (دایی مظفر) ، فریماه فرجامی (پریچهر) ، حسین پناهی(برزو)، سیاوش طهمورث (جلالی) ، کیهان ملکی (احمد آقا) ، بیوک میرزایی (عزت آقا) ، شراره دولت آبادی (طاهره خانم) ، بهنوش بختیاری (سرور) ، شیرین کاظمی (گلی) ، پیام صابری (رحیم) و ... اشاره کرد.

برخی از عوامل سازنده سریال  " آقا فرمان " عبارتند از:

مدیر تصویربرداری : علی محمد زاده

نویسنده : حسن انصاریان

دستیار اول کارگردان : مسعود عسگری

طراح گریم : بابک شعاعی

طراح صحنه : مهران یوسف زاده

طراح لباس : مهناز کریمی

صدابردار : فریدون برهانی

عکاس : مجید علیزاده

گفتنی است که پخش این مجموعه از 8 فروردین ماه 81 آغاز می شود.