تبیان، دستیار زندگی
دومین همایش قرآنی بر شانه های وحی با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مفاهیم قرآن و نماز در کاشان برگزارشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین همایش قرآنی بر شانه های وحی با محوریت نماز در کاشان برگزار شد

دومین همایش قرآنی برشانه های وحی با محوریت نماز درکاشان برگزارشد


دومین همایش قرآنی بر شانه های وحی با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مفاهیم قرآن و نماز در کاشان برگزارشد.

دومین همایش قرآنی بر شانه های وحی با محوریت نماز در دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی کاشان با حضور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشان ، جمعی از صاحب نظران قرآنی ، مربیان و نماینده امام جمعه کاشان برگزار شد .

در این همایش حدود 50 طرح برگزیده 30 مقاله ، یک طرح برگزیده ، 16 طرح وبلاگ و 5 طرح شامل نمایشنامه ، داستان و شعردر زمینه نماز ارائه شد.

موضوعات این همایش شامل نماز و سلامتی ، نماز در ادیان مختلف ، نماز در سایر ادیان ، نماز و نیاز ، بررسی اهمیت و آثار نماز ، چرا نماز بخوانیم ، نماز و آثار مثبت آن در زندگی ما ، نماز و تاثیر آن بر انسان ، جلوه گاه عشق و معرفت و ایمان بود.

موضوعات این همایش نماز و سلامتی ، نماز در ادیان مختلف ، نماز در سایر ادیان ، نماز و نیاز، بررسی اهمیت و آثار نماز ، چرا نماز بخوانیم ، نماز و آثار مثبت آن در زندگی ما ، نماز و تاثیر آن بر انسان ، جلوه گاه عشق و معرفت و ایمان که تک تک این موضوعات به صورت مجزا با حضور مربیان ، مدیران ،صاحب نظران قرآن و نماز و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشان در کلاسها توسط این دانش آموزان بیان شد .

در پایان این همایش به نفرات برتر مقاله نویسان و وبلاگها لوح تقدیر ، تندیس همایش همراه با جوایز و به مابقی شرکت کنندگان لوح تقدیر و جوایز ارزشمند تقدیم گردید .


بخش سفیران تبیان

منبع : خبرگزاری پانا