تبیان، دستیار زندگی
م اردوی اول آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان جهت شرکت در مسابقات جهانی ونکور کانادا در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است. حسین رضا زاده قویترین مرد جهان که اکنون دراردوی آمادگی تیم ملی وزنه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین رضا

زاده: با مربی جدید، قهرمانی های گذشته را تکرار می کنیم

اردوی اول آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان جهت شرکت در مسابقات جهانی ونکور کانادا در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است.

حسین رضا زاده قویترین مرد جهان که اکنون دراردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری حاضر است در گفت و گویی ضمن بیان این مطلب افزود: اکنون چهار روز است که به اردوی آمادگی تیم ملی آمده ام و تمرینات خود را به طور جدی و با نیروی تمام برای آماده سازی شروع کرده ام و باید بگویم که رسیدن به قهرمانی جهان در کانادا با توکل به خدا ، دعای مردم و تلاش خود وزنه برداران کار خیلی مشکلی نیست.

دارنده مدال طلای المپیک سیدنی در مورد شرایط اردو بیان کرد: اردو ازهرلحاظ برای هر چه آماده تر شدن ملی پوشان مهیا است و با آمدن مربی بلغاری جدید امیدوارم نتایجی را که با آقای ایوانف بدست آوردیم تکرار کنیم و دوباره دل مردم را شاد کنیم. رضا زاده ادامه داد: این اردو خیلی مهم است زیرا مسابقات جهانی کانادا تعیین کننده سهمیه المپیک آتن می باشد، و توجه بیشتری را به خود جلب می کند. وی درمورد وضعیت جسمانی خود اعلام کرد: بعد از مسابقات جهانی لهستان تمرینات سبکی داشتم و اکنون با شرکت در این اردو تمرینات خود را مداوم و مستمر ادامه می دهم تا به آمادگی صد درصد برسم.