تبیان، دستیار زندگی
مسئول كانون فرهنگی تبلیغی بلاغ‌المبین اردبیل از اجرای طرح توسعه فضای مجازی و پشتیبانی پایگاه‌ها و وبلاگ‌های دینی در این كانون خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اجرای طرح توسعه فضای مجازی در حوزه دین و فرهنگ در كانون بلاغ‌المبین اردبیل

تبیان اردبیل

مسئول كانون فرهنگی تبلیغی بلاغ‌المبین اردبیل از اجرای طرح توسعه فضای مجازی و پشتیبانی پایگاه‌ها و وبلاگ‌های دینی در این كانون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، آزاده ملكی؛ مسئول كانون فرهنگی، تبلیغی بلاغ‌المبین اردبیل در جلسه تدوین برنامه پایگاه جمعیت بانوان فرهیخته استان اردبیل با اعلام این خبر، تبلیغ دین در فضای مجازی به شیوه غیر مستقیم را موجب جذب بیشتر مخاطبان عنوان كرد و گفت: عصر حاضر به عصر اطلاعات و ارتباطات لقب یافته و انتقال اطلاعات و برقراری ارتباط جز به مدد تبلیغ و رسانه میسر نیست.

وی تبلیغ در حوزه دین را یك ركن اساسی در فرآیند هویت‎سازی یك ملت و جامعه دانست و افزود: در عصری كه آكنده از پیام‎های تبلیغی است، پیام‎ها یا تبلیغات دینی به‌ویژه در كشورهایی كه بر دین‌داری تأكید می‎ورزند، به وفور دیده می‎شود و در حالیكه فرهنگ‎ها و اركان هویت‎ساز ملل هدف آماج جهانی شدن قرار گرفته است، برای حفظ این عناصر ‌‌‌‌‌‌‌‌و صیانت از هویت ملی، باید از طریق تبلیغ كوشید تا هویت فردی و ملی در امان بماند كه این امر از طریق تبلیغ در فضای مجازی و ارتقای معلومات مردم از طریق پایگاه‌‌های دینی میسر است.

ملكی به اجرای طرح توسعه فضای مجازی در كانون بلاغ‌المبین اشاره كرد و گفت: این كانون علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی از ‌جمله اجرای گفتمان‌های دینی، نشست‌های فرهنگی، اعزام مبلغات و ...، به پشتیبانی پایگاه‌های فرهنگی و دینی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، تبیان اردبیل، جمعیت بانوان فرهیخته و وبلاگ‌های دینی از جمله گفتمان دینی و جمعیت بانوان فرهیخته می‌پردازد.

مسئول كانون بلاغ‌المبین اردبیل با اشاره به تعامل و همكاری این كانون با فعالان فرهنگی و دینی گفت: این كانون آماده دریافت مقالات، نشریات، كتب و پایان‌‌نامه‌های دینی و فرهنگی جهت درج در پایگاه‌های مذبور است.

تنظیم: هومن بهلولی