تبیان، دستیار زندگی
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و كنونی الاتفاق عربستان پیش از دیدار پلی آف جام باشگاه‌های آسیا مقابل برنده تیم‌های استقلال و ذوب آهن گفت كه اگر چه دیدارهای مقابل تیم‌های ایرانی سخت است، اما تیم او تسلیم نخواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كری خوانی برانكو برای ایرانی‌ها


سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و كنونی الاتفاق عربستان پیش از دیدار پلی آف جام باشگاه‌های آسیا مقابل برنده تیم‌های استقلال و ذوب آهن گفت كه اگر چه دیدارهای مقابل تیم‌های ایرانی سخت است، اما تیم او تسلیم نخواهد شد.

برانکو

تیم الاتفاق عربستان با هدایت برانكو ایوانكوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال كشورمان نتایج خوبی در این فصل رقابت‌های لیگ عربستان «دوری زین» گرفته است و با 28 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

برانكو كه تیمش باید در پلی آف جام باشگاه‌های آسیا به مصاف برنده بازی تیم‌های استقلال و ذوب آهن اصفهان برود، گفت: جدول بسیار سختی داریم. ما باید برای راهیابی به مرحله گروهی به تهران برویم و مقابل یكی از تیم‌های استقلال و یا ذوب آهن به میدان برویم. مطمئنا بازی در تهران آن هم مقابل هواداران پرشور ایرانی آسان نخواهد بود، اما ما تسلیم نخواهیم شد. تیم‌های ایرانی معمولا در دوره‌های قبلی این رقابت‌ها به مراحل پایانی صعود كرده‌اند. نباید فراموش كنیم كه تكلیف تیم صعود كننده به مرحله گروهی فقط در یك بازی مشخص می‌شود و تیم‌های ایرانی از حمایت تماشاگران پرشور خود برخوردار هستند و این رمز قدرت آن‌ها است، اما ما برای پیروزی تلاش می‌كنیم و به صعود به مرحله بعد امیدوار هستیم.

برانكو درباره عملكرد خود در عربستان و این كه در فصل بعد هم قراردادش را تمدید می‌كند یا نه گفت: من از عملكرد خود در عربستان راضی هستم، تیم ما تیمی جوان است، اما با این وجود نتایج بسیار خوبی گرفته و تاكنون 70 درصد امتیازات را جمع‌آوری كرده است.

جدول بسیار سختی داریم. ما باید برای راهیابی به مرحله گروهی به تهران برویم و مقابل یكی از تیم‌های استقلال و یا ذوب آهن به میدان برویم. مطمئنا بازی در تهران آن هم مقابل هواداران پرشور ایرانی آسان نخواهد بود، اما ما تسلیم نخواهیم شد

ما توانسته‌ایم در این فصل تیم‌های بزرگی را شكست دهیم، گذشته از این الاتفاق بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد. درباره تمدید قراردادم هم باید بگویم كه در حال حاضر بسیار سخت است كه درباره این موضوع صحبت كنم. فعلا كه در این فصل با الاتفاق قرارداد دارم و از تیمم بسیار راضی هستم، طوری كار می‌كنم كه انگار قرار است 100 سال در اینجا باقی بمانم، می‌خواهم از سران باشگاه به ویژه‌ عبدالعزیز الدوساری تشكر كنم، چرا كه تمام شرایط لازم را برایم فراهم كرده‌اند، اما با این وجود نمی‌خواهم درباره تمدید قراردادم صحبت كنم، چرا كه هنوز زمان آن فرا نرسیده است. در پایان فصل تصمیم نهایی خود را اعلام خواهم كرد، در كل باید بگویم كه اینجا كاملا راحت هستم و مشكلی ندارم.

بخش ورزشی تبیان

منبع :ایسنا