تبیان، دستیار زندگی
نوید و نگار، خواهر و برادری هستند که با عروسکی به نام شیطونک آشنا می شوند. شیطونک آن ها را وادار به انجام کارهای اشتباه می کند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجموعه‌ی پاکا
مجموعه‌ی پاکا

نوید و نگار، خواهر و برادری هستند که با عروسکی به نام شیطونک آشنا می شوند. شیطونک آن ها را وادار به انجام کارهای اشتباه می کند؛ اما نوید و نگار با راهنمایی پدر و مادرشان، به اشتباهات خود پی می برند. این انیمیشن 26 قسمتی در مرکز چهارمحال بختیاری به کارگردانی حسین خراسانی در حال تولید است.

پاکا در جنوب ایران

هنرمندان مرکز خلیج فارس این روزها مشغول ساخت مجموعه ی پاکا هستند. پاکا کودک ماجراجویی است که با حوادث گوناگونی رو به رو می شود. او کودکان را با مناطق مختلف و جانوران جنوب کشور آشنا می کند.

وقتی پلیکان به سفر می رود

مجموعه ی انیمیشن سفرهای پلیکان به تازگی در مرکز همدان تولید شده است. این مجوعه ی 26 قسمتی، می کوشد کودکان را با محیط زیست و حیوانات بومی نقاط مختلف ایران آشنا کند. سفرهای پلیکان را محمد مهدی خدا کرمی کارگردانی کرده است.

سری جدید شکرستان ساخته ی شود

شکرستان شهری خیالی است که مردمان عجیب و غریبی دارد. آن ها لباس های قدیمی می پوشند اما سوار ماشین هم می شوند. شخصیت هایی مثل ننه قمر، پادشاه، پهلوان، قاضی و وزیر، در هر قسمت، ماجراهای جالبی را به نمایش می گذارند.

سازندگان این انیمیشن قرار است به زودی، سری جدید شکرستان را در 52 قسمت برای کودکان و نوجوانان تولید کنند.

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع:سروش کودکان

مطالب مرتبط:

بازنمایی واقعه عاشورا در خیمه خورشید

سفر به سرزمین لک لک ها

تئاتر کاغذی در مراکز کانون

دور ریختنی های هنری

نقل ضرب‌المثل‌‌های دینی و قرآنی در انیمیشن «عمو چارچی»

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.