تبیان، دستیار زندگی
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: نقش روابط عمومی ها در تشویق مردم و حضور گسترده آنها در انتخابات بسیار با اهمیت است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گودرزی راد:

نقش روابط عمومی ها در حضور گسترد ه مردم درانتخابات مهم است

جلسه روابط عمومی

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: نقش روابط عمومی ها در تشویق مردم و حضور گسترده آنها در انتخابات بسیار با اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی، كیوان گودرزی راد در اولین جلسه كمیته تخصصی آموزش و پژوهش شورای هماهنگی روابط عمومی ها كه در محل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی اراك روز یكشنبه برگزار شد با تبریك فرا رسیدن هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت:‌ یكی از مهمترین وظایف روابط عمومی ها بحث اطلاع رسانی و جلب حضور حداكثری مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به نزدیكی نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و شروع فعالیت های كاندیداهای مجلس شورای اسلامی و نقش روابط عمومی ها در این زمینه گفت:‌ روابط عمومی ها باید از طریق اطلاع رسانی شفاف و به موقع برای مشاركت مردم در انتخابات تلاش كنند كه حضور مردم در انتخابات نقش تعیین كننده ای برا ی سرنوشت خود و مملكت است.

گودرزی راد در این جلسه خواستار تعامل و همكاری بین روابط عمومی های استان شد و گفت:‌با انتخاب هشت كمیته تخصصی در شورای هماهنگی های روابط عمومی استان مركزی كه یكی از آنها كمیته آموزش و پژوهش است باید با آموزش های تخصصی برای مدیران و مسئولین روابط عمومی ها از توامندیهای های روابط عمومی های استان استفاده شود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: با توجه به اینكه استان مركزی یكی از استانهای پیشرو در زمینه علم و ادب و فرهنگ است باید روابط عمومی های استان هم در ایران نمونه باشد و جایگاه روابط عمومی را به جایگاه اصلی خود در استان مركزی برسانیم.

وی تاكید كرد باید كمیته علمی جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر استان برگزار شود و در این جشنواره از روابط عمومی های فعال و برتر تقدیر شود.

در این جلسه نیز مقرر شد روابط عمومی های برتر انتخاب و بانك جامع اطلاعاتی روابط عمومی های استان نیز ایجاد شود.

در این جلسه دكتر مجید رمضانی رئیس دانشگاه علوم پزشكی اراك با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در هر سازمانی گفت:‌ روابط عمومی ها یكی از عناصر مهم سازمانی هستند و باید جایگاه و نقش خود را در اطلاع رسانی شفاف ارتقا دهند.

وی گفت با تغییر نگرش در مورد روابط عمومی ها و اطلاع رسانی شفاف و دقیق و انعكاس انتظارات مردم تا حد زیادی چالش ها در عرصه ارتباطات بهتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی اراك ادامه داد: روابط عمومی ها باید بتوانند با استفاده از شیوه های نوین اطلاع رسانی اطلاعات لازم را در سریع ترین زمان در اختیار مخاطب قرار دهند.

دكتر رمضانی اظهار امیدواری كرد كه روابط عمومی ها بتوانند با استفاده از شیوه های نوین ارتباطی گامی مؤثر در جهت ارتقا جایگاه روابط عمومی بردارند.

لازم به ذكر است كمیته تخصصی آموزش و پژوهش شورای هماهنگی روابط عمومی ها متشكل از یازده نفر است كه رئیس آن مهدی میرزا بابایی رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی اراك و دبیر آن صفایی رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش است.

تنظیم: هومن بهلولی