تبیان، دستیار زندگی
تمرین تیم ملى امروز در كمپ تیم ملى بعد از 2 روز استراحت امروز در 2 نوبت تمرینات خود را پیگیرى مى كند. ملى پوشان امروز صبح و بعدازظهر در كمپ تیم هاى ملى تمرین مى كنند تا به آمادگى كامل برسند. به گفته...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار کوتاه و خواندنی 21/5/85


تمرین تیم ملى امروز در كمپ

تیم ملى بعد از 2 روز استراحت امروز در 2 نوبت تمرینات خود را پیگیرى مى كند. ملى پوشان امروز صبح و بعدازظهر در كمپ تیم هاى ملى تمرین مى كنند تا به آمادگى كامل برسند. به گفته سرپرست تیم ملى در حال حاضر به غیر از لژیونرهاى اروپایى تمام بازیكنان در اردو حضور دارند و هیچ مصدومى در تركیب تیم ملى وجود ندارد. همچنین مهدى رجب زاده همراه ذوبى ها به آلمان رفته است.

بازگشت كاظمیان به پرسپولیس غیرممكن است

مدیر برنامه هاى جواد كاظمیان با اشاره به شایعاتى كه در خصوص بازگشت این بازیكن به پرسپولیس شنیده مى شود، مى گوید: چنین موضوعى صحت ندارد و بازگشت كاظمیان به پرسپولیس غیرممكن است.

على اصغر مأنوسى فر توضیح داد: قرارداد كاظمیان در فدراسیون فوتبال امارات ثبت شده است و با این شرایط بازگشت او به پرسپولیس امكان پذیر نیست.

اگر كاظمیان قراردادى با پرسپولیس امضا كند، مسؤولان الشعب مى توانند از این بازیكن شكایت كنند.

بازوبند كاپیتانى سایپا براى دایى

كاپیتان فصل گذشته سایپا مى گوید: در فصل جدید رقابت هاى لیگ برتر بازوبند كاپیتانى را به على دایى خواهم داد.

ابراهیم صادقى توضیح داد: در این چند سال بازیكنان بزرگى به سایپا آمده اند ولى حساب على دایى جدا است. او پرافتخارترین فوتبالیست ایران است و براى فصل جدید لیگ برتر بازوبند را به دایى خواهم داد.

در باشگاه سایپا بحث كاپیتانى به هیچ عنوان مطرح نشده است و در این مورد حرفى با من نزده اند. دایى یك فوتبالیست بزرگ است و این را به خوبى مى دانم كه او باید كاپیتان سایپا باشد.

صادقى ادامه مى دهد: این درست كه دایى در جام جهانى پایین تر از حدانتظار ظاهر شد ولى نباید افتخارات این فوتبالیست را نادیده بگیریم. به طور حتم حضور دایى در سایپا شخصیت تیمى ما را بالا خواهد برد و مى توانیم این فصل در كورس قهرمانى قرار بگیریم.

کوتاه از فوتبال :

* على علیزاده نیز با تسلیم شكایت نامه اى به مراجع ذى صلاح فدراسیون فوتبال، رسماً به جمع شاكیان پرسپولیس پیوست. علیزاده مدعى است پرسپولیسى ها بخش زیادى ازمبلغ قرارداد وى را هنوز پرداخت نكرده اند.

همچنین پیش از این علی انصاریان ، داوود فنایی ، رضا نیک نظر و بهروز رهبری فر نیز شکایت خود را به کمیته انظباتی فدراسیون فوتبال ارائه کرده بودند .امروز انصاری فرد با حضور در فدراسیون فوتبال در مورد این شکایت ها از پرسپولیس دفاع کند

-* رنه سیموئز سرمربى برزیلى تیم ملى امید كشورمان بعد از پایان مرخصی دو هفته اى به تهران بازگشت.

* على كریمى كه بعد از مصدومیت در تمرینات بایرن و پیش از بازى با مونیخ 1860 به مدت دو هفته از حضور در میادین محروم شده. كریمی می گوید: هیچ دلیلى براى صرف نظر از شركت در تمرینات تیم ملى و حضور در بازى مقابل سوریه ندارم اما در این رابطه نمى دانم برخى ها به دنبال چه هدفى هستند. همواره تابع تصمیم مربیان تیم ملى بوده ام و هیچ مشكلى با آنها ندارم.

* علیرضا دغاغله بازیكن فصل گذشته تراكتورسازى تبریز با عقد قردادى 2 ساله به مس كرمان پیوست

*محمد محمدی دروازه بان كنارگذاشته شده پرسپولیس گفت: قصد پیوستن به تیم صنایع اراك را ندارم و مى خواهم در تهران بمانم.

* تیم ملى فوتبال كشورمان براى انجام یك بازى تداركاتى به امارات دعوت شد. « برونو متسو» سرمربى این تیم در گفت وگو با امیر قلعه نویى، خواستار حضور تیم ملى كشورمان در امارات براى برگزارى دیدار دوستانه شد. قلعه نوعی هم به این پیشنهاد پاسخ مثبت داد.

* رحمان رضایى مدافع ایرانى مسینا در یك قدمى پیوستن به تیم لیورنوى ایتالیا قرار دارد.

* تیم فوتبال ابومسلم، با دو تیم مطرح فوتبال اتریش ( راپیدوین و اشتورم گراتس ) مسابقه دوستانه برگزار خواهد كرد