تبیان، دستیار زندگی
در دومین روز از رقابت های كشتی آزاد و فرنگی نوجوانان آسیا، ملی پوشان كشورمان به 4 مدال طلا و 2 مدال برنز دست یافتند. در پایان دومین روز از ششمین دوره رقابت های كشتی آزاد و فرنگی نوجوانان آسیا، عقیل داوودی فرنگی كار كشورمان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج مسابقات كشتی نوجوانان آسیا- تایلند؛

روز دوم با 4 نشان طلا و 2 مدال برنز همراه بود


در دومین روز از رقابت های كشتی آزاد و فرنگی نوجوانان آسیا، ملی پوشان كشورمان به 4 مدال طلا و 2 مدال برنز دست یافتند.

به گزارش ایپنا؛ در پایان دومین روز از ششمین دوره رقابت های كشتی آزاد و فرنگی نوجوانان آسیا، عقیل داوودی فرنگی كار كشورمان در وزن 54 كیلوگرم توانست پس از شكست حریف قرقیزستانی خود در فینال گردن آویز طلا را از آن خود كند.

ابوذر نورزاد دیگر ملی پوش فرنگی كشورمان در وزن 58 كیلوگرم، علی رغم شایستگی نتوانست به دیدار فینال راه یابد، اما در مرحله رده بندی موفق شد با شكست حریف هندی خود مدال برنز این دوره از رقابت ها را از آن خود كند.

در همین رشته و در وزن 63 كیلوگرم، سعید عبدولی دیگر ملی پوش كشورمان، توانست با شكست كشتی گیر قرقیزستانی در دیدار فینال به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا كند.

در كشتی آزاد نیز كه رقابت های آن دیروز در چهار وزن دوم انجام شد، حسام مقدم نماینده كشورمان در وزن 54 كیلوگرم تنها به عنوان هشتمی بسنده كرد، اما مصطفی حسین خانی در وزن 58 كیلوگرم توانست با شكست حریف ازبكستانی خود در دیدار فینال به مدال طلا دست پیدا كند.

در وزن 63 كیلوگرم سعید صالحی، دیگر آزادكار كشورمان با شكست حریف ازبكستانی خود در مرحله رده بندی به مدال برنز رسید و در وزن  69 كیلوگرم، سعید توكل آخرین كشتی گیر طلایی تیم ملی كشورمان بود كه با شكست حریف هندی خود در دیدار فینال، سكوی نخست این دوره از رقابت ها را از آن خود كرد.