تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل باشگاه داماش گیلان از موافقت این باشگاه با انتقال دو بازیکن داماش به تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدوی کیا و محمدی در پرسپولیس


مدیر عامل باشگاه داماش گیلان از موافقت این باشگاه با انتقال دو بازیکن داماش به تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.


مهدی مهدوی کیا کاپیتان استیل آذین

امیر عابدینی ظهر امروز یکشنبه ضمن اعلام این خبر افزود: پس از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتم، موافقت خود را برای انتقال مهدی مهدوی کیا و محمد محمدی به پرسپولیس اعلام کردیم و این دو مشکلی برای پیوستن به این تیم ندارند.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد بازیکنان دیگری که برای جدایی از این تیم اعلام آمادگی کرده اند گفت: میلاد زنیدپور، محمد غلامی و جهانگیر عسگری با تیم داماش قرارداد دارند و به هیچ تیم دیگری نخواهند رفت.

عابدینی خاطرنشان کرد: قصد داریم برای نیم فصل دوم یک دروازه خوب را به خدمت بگیریم. وی در پاسخ به این پرسش که قصد ندارید از تیم فوتبال پرسپولیس دروازه بان جذب کنید گفت: ما می خواهیم با جذب یک دروازه بان مشکلاتمان را کم کنیم!

همچنین در این مورد زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: موافقت مهرداد پولادی را از باشگاه مس کرمان گرفته‌ایم و دیشب علی پروین این موضوع را به ما اعلام کرد.

وی در مورد وضعیت دروازه بانان این تیم گفت: قرار است با پیشنهاد رابین کازان حقیقی به این تیم بپیوند اما روز گذشته با معمارزاده صحبت کردیم و وی در تیم ما باقی خواهد ماند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد خلعتبری گفت: قرار است نماینده باشگاه برای مذاکره با این بازیکن راهی دوحه قطر شود. ما موافقت ضمنی خلعتبری را نیز برای پیوستن به پرسپولیس گرفته‌ایم، همچنین با محمدی و مهدوی کیا موافقت کردیم تا به این تیم بیایند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد خلعتبری گفت: قرار است نماینده باشگاه برای مذاکره با این بازیکن راهی دوحه قطر شود. ما موافقت ضمنی خلعتبری را نیز برای پیوستن به پرسپولیس گرفته‌ایم، همچنین با محمدی و مهدوی کیا موافقت کردیم تا به این تیم بیایند.

وی در مورد اینکه باشگاه استقلال هم به دنبال خلعتبری است، گفت: بازیکن خوب همیشه همین‌طور است و خواهان زیادی دارد.

زارع در مورد اینکه این سؤال که فتح الله زاده گفته است با دنیزلی هم پرسپولیس را می‌بریم گفت: نظر ایشان برایم محترم است و باید تا روز دربی منتظر ماند. پرسپولیس با آمدن دنیزلی شرایط بهتری پیدا کرده و هر تیمی که در دربی 74 بهتر باشد موفق خواهد شد.

باآمدن دنیزلی خون تازه‌ای در پرسپولیس جاری شده و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کنیم.

فرآوری:حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منبع :مهر