تبیان، دستیار زندگی
مصطفی دنیزلی گفت: می‌خواهم روند پرسپولیس را عوض كنم و مطمئنم با این تیم می‌توانم خیلی چیزها را تغییر دهم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شرایط پرسپولیس را تغییر می دهم


مصطفی دنیزلی گفت: می‌خواهم روند پرسپولیس را عوض كنم و مطمئنم با این تیم می‌توانم خیلی چیزها را تغییر دهم.


دنیزلی مربی ترک تبار پرسپولیس از وضعیت مدیریتی این تیم ناراضی است

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس امروز پس از امضای قراردادش با باشگاه پرسپولیس در نشست خبری اظهار كرد: رویانیان قسمتی از دلایل حضورم در ایران را گفت. وقتی این سالن را با این جمعیت از خبرنگاران و عكاسان می‌بینیم، همه متوجه می‌شویم كه پرسپولیس چه تیم بزرگی است. بزرگی و محبوبیت یك تیم به رتبه‌اش در جدول نیست، تیم‌های بزرگ همیشه بزرگند.

وی افزود: دیروز سفر سختی را داشتیم تا به تهران رسیدیم، پیش از این با همسرم درباره تهران و ایران خیلی صحبت كرده بودم و از این جا تعریف كردم. او هم مشتاق بود كه به تهران بیاید. یك و نیم ماه است كه با باشگاه پرسپولیس در حال مذاكره هستیم. من لیگ ایران و به‌ویژه شرایط تیم پرسپولیس را از نزدیك در این مدت دنبال می‌كردم اما آن موقع امكان حضورم در تهران نبود، چرا كه پدر همسرم كسالت داشت اما الان بهتر شده است. همچنین در یك برنامه تلویزیونی حضور داشتم كه به آن خاطر نمی‌توانستم در آن مقطع به تهران بیایم. اما به هر حال به مرور شرایط مساعد شد.

دنیزلی گفت‌: اگر پدر و مادر همسرم شرایط جسمی بهتری پیدا كنند دوست دارم آن‌ها را هم به تهران بیاورم. آن‌ها نیز علاقه‌مندند به اینجا بیایند. می‌دانم ایرانی‌ها بویژه طرفداران پرسپولیس من را دوست دارند.

دنیزلی درباره بازیكنان تیم پرسپولیس گفت: بعضی از بازیكنان این تیم در گذشته و زمانی كه من هدایت پرسپولیس را بر عهده داشتم در این تیم بودند. بعضی از بازیكنان دیگر را هم می‌شناسم آن‌ها در آن زمان در تیم‌هایی غیر از پرسپولیس بازی می‌كردند. به هر حال روند پرسپولیس از ابتدای فصل تاكنون برای هیچ كس راضی كننده نبود. ما در مرحله اول می‌خواهیم این روند را عوض كنیم و بعد از آن مطمئن هستم با این تیم می‌توانم خیلی چیزها را عوض كنم. از اینكه در كنار شما هستم، خوشحالم.

این كه طرفداران پرسپولیس من را خواسته‌اند، یك موضوع معنوی است و من نمی‌توانم روی آن ارزش مادی بگذارم. اگر خیلی درباره مبلغ قراردادم كنجكاو هستید، می‌توانم بگویم كه پولی كه من از تلویزیون تركیه گرفتم و پولی كه از پرسپولیس می‌گیرم، هیچ تفاوتی با هم ندارند.

مصطفی دنیزلی می‌گوید نمی‌تواند بر روی قرارداد خود با پرسپولیس ارزش مادی بگذارد.

در ادامه نشست خبری باشگاه پرسپولیس سرمربی جدید این تیم در پاسخ به سوال خبرنگاری كه درباره مبلغ قرارداد او با باشگاه پرسپولیس از او پرسید، گفت: من همان دفعه اولی هم كه به ایران آمده بودم همه چیز خیلی تصادفی اتفاق افتاد. با این حال آن تصادف یك دوست داشتن متقابل بزرگ را ایجاد كرد.

مصطفی دنیزلی

دنیزلی ادامه داد: می‌توانم بگویم كه قراردادی كه بسته شده و بعدا هم به فدراسیون فوتبال خواهد رفت در آینده تحت پوشش رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. من می‌خواهم نه تنها به هواداران پرسپولیس بلكه به همه مردم ایران بگویم كه مبلغ قرارداد من در مقایسه با قراردادهایی كه در تركیه می‌بندم خیلی پایین‌تر است. این كه طرفداران پرسپولیس من را خواسته‌اند، یك موضوع معنوی است و من نمی‌توانم روی آن ارزش مادی بگذارم. اگر خیلی درباره مبلغ قراردادم كنجكاو هستید، می‌توانم بگویم كه پولی كه من از تلویزیون تركیه گرفتم و پولی كه از پرسپولیس می‌گیرم، هیچ تفاوتی با هم ندارند.

دنیزلی ادامه داد: درست است بعضی‌ها معنوی هستند و زمانی بوده كه در تركیه بین تیم ملی و یك تیم دسته دومی لیگ تركیه، تیم دسته دومی را انتخاب كرده‌اند. چیزی كه برای من مهم است، این است كه كجا خوشحال و راحت باشم. ممكن است در لندن باشد، ممكن است در تهران و یا ممكن است در یك روستای كوچك در دورافتاده‌ترین نقطه جهان. مهم خواسته شدن و دوست داشته شدن است.

وی افزود: زحمات رویانیان و همكاران‌شان چیزهایی بود كه هیچ جواب مالی نداشت. شرایط مالی خوب ممكن است هر جایی باشد اما همان طور كه گفتم باید جایی را انتخاب كنم كه آنجا من را دوست داشته باشند و بخواهند. من باید به این دوست داشته شدن پاسخ می‌دادم. سفیر ایران در تركیه آقای حسین‌پور پنج، شش مرتبه با من تماس داشت. بنابراین امكان نداشت كه بخواهم این خواسته شدن‌ها را بی‌پاسخ بگذارم.

فرآوری:حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منبع :ایسنا