تبیان، دستیار زندگی
21 دسامبر 2012 (30 آذرماه سال 1391) تنها یک تاریخ نیست بلکه در پیشگویی های قومی قدیمی به نام «مایا»، زمانی برای پایان دنیا بیان شده است. سالی که انتظار می رود آشفتگی های جوی زمین به اوج خود برسد و دنیا به سوی نابودی حرکت کند. موضوعی که در چند سال اخیر...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایه شیطان بالای سر 2012


21دسامبر 2012 (30 آذرماه سال 1391) تنها یک تاریخ نیست بلکه در پیشگویی های قومی قدیمی به نام «مایا»، زمانی برای پایان دنیا بیان شده است. سالی که انتظار می رود آشفتگی های جوی زمین به اوج خود برسد و دنیا به سوی نابودی حرکت کند. موضوعی که در چند سال اخیر نیز حجم گسترده ای از ادبیات رسانه ای دنیا را به خود اختصاص داده است. اما؛ آیا واقعا کمتر از دوسال به پایان دنیا باقی مانده است؟ احتمال رخداد این رویدادها چقدر است؟

داستان از چه قرار است؟

در تقویم مایاها، تقویمی که نوشتن آن از سال سه هزار و 114 قبل از میلاد آغاز شده است، شواهدی حاکی از آن است که چرخه پنج هزار و 126 ساله جهان در تاریخ 21 دسامبر 2012 به پایان خواهد رسید. شواهدی که گفته می شود سال ها در کتابخانه ای پنهان بوده و اکنون پس از چندین سال پیدا شده است و این موضوع خود سرآغازی برای به اجرا در آوردن پروژه ای با نام 2012 شده است.

در پروژه 2012، مقرر شده است تا سه نظم کلی کهکشانی، زیست محیطی کره زمین و سیاسی-اقتصادی جهان برهم ریزد و یا اگر این امر به صورت طبیعی محقق نشد برهم بزنند.

سایه شیطان بالای سر 2012

بله همین طور است، تمامی اتفاقاتی که برای سال 2012 بیان شده است جملگی سیاستی است که از سوی صهیون ها مطرح شده است. به گفته این گروه، 21 دسامبر سال 2012، روز رستاخیر خواهد بود و شیطان بر تمام دنیا تسلط خواهد داشت و این خود پایانی برای دنیا و آغازی جدید برای آنها خواهد بود.

در انگاره های پایان دنیای صهیون ها در سال 2012، عوامل زیادی برای نابودی زمین در نظر گرفته شده است مواردی چون برخورد سیاره ای با زمین با نام نیبیرو (Nibiru)/ سیاره ایکس (Planet X)/ یوبی 313 (UB 313)، طوفان های خورشیدی، جابجایی قطبین، سرگیری جنگ جهانی سوم.

بیایید با هم به حوادث 12 سال اخیر نگاهی بیاندازیم

پروژه دروغین پایان دنیا، در حقیقت پروژه ای از جانب صهیون هاست که اهدافی چون ازدیاد فشار روانی بر ذهن ها و بزرگ جلوه دادن اتفاقات آینده را دنبال می کند و هنگامی که این پروژه به زمان موعد خود برسد بر خلاف تصور عموم، اتفاقی کوچک تر از آنچه که گفته می شد به وقوع می پیوندد اما کوچک در مقابل نابودی دنیا.

طبق پیش بینی های انجام شده مقرر شده بود سال2000 پایان جهان باشد، در آن زمان صهیون ها با دست های خود ( فراماسون ها ، هالیوود، رسانه ها) اعلام می کردند که قرار است در سال 2000 دنیا نابود شود بدین ترتیب که با از کار افتادن ساعت رایانه ها، موشک های هسته ای پرتاپ می شوند و یا قرار است موجودات بیگانه به دنیا حمله کنند و جهان را نابود سازند. از سویی نیز قرار بود هلند به زیر آب رود و بر اثر انفجار در ذرات خانه ها کره زمین از مدار خارج شود. اما تنها اتفاقی که افتاد برخورد دو هواپیما با برج های تجاری دوقلو در 11سپتامبر 2001 و به دنبال آن اشغال خاک افغانستان و عراق در سال های آتی بود.

به نقل از یک استراتژیست، به راحتی ماجرا بر روی یک ضرب المثل معروف خلاصه می شود؛ «مردم را به درد بگیرید تا به تب رضایت بدهند». یعنی این که به مردم بگویید دنیا نابود می شود اما به واسطه این القا، اتفاقی کوچک تر از آنچه که گفته می شد به وقوع می پیوندد و مردم در ذهن خود این طور می گویند که «چه خوب شد دنیا پایان نگرفت و این اتفاقات کوچک خیلی مهم نیست (به تب رضایت می دهند)»

با این تحلیل دریافتیم که پروژه پایان دنیا، تنها یک برگ برنده است تا صهیون ها به هدف خود برسند.

بعد از ماجرای دورغین حمله به برج های دوقلو توسط القاعده؛ قرار بود سال 2007 نیز به ایران که از قول خودشان اصلی ترین دشمنشان است حمله شود. اما قبل از حمله به ایران لازم بود اصلی ترین سنگر ایران را نابود سازند به همین دلیل سال 2006 به لبنان که محل حضور حزب الله لبنان بود؛ حمله کردند. اما با شکست مجدد در این پروژه، برنامه بعدی خود یعنی پروژه 2012  را شروع کردند و ذهن ها کم کم آماده ی سال 2012 می شود.

توجه داشته باشید که پروژه رسانه ای 2012 تنها فیلم 2012 و تحلیل آن نیست. نکته ای که در این میان از اهمیت بیشتری برخوردار است توجه به علائم و نشانه های مطرح شده است. علائمی که نشان از تشکیل حکومت یهود بر کل دنیا دارد. نشانه هایی همچون اسلام هراسی و شیطان پرستی که در این بین به راحتی قابل تشخیص است

به عنوان مثال به نظر شما چه نکته ای در نام سیاراتی که به زمین برخورد خواهند کرد نهفته است؟ به نام سیاره یوبی 313 دقت کنید! باتوجه به این نکته که عدد  313 برگرفته از اعتقاد شیعیان به تعداد یاران منجی بشریت است در این پروژه تخریب و نابودی را به طرز زیرکانه ای به یاران منجی بشری ارتباط می دهند و اسلام هراسی به بهترین شکل در افکار ناخودآگاه عموم جای می گیرد.

شاید قابل توجه باشد که زمینه سازی برای تشکیل حکومت جهانی یهود تا المپیک 2012 هم پیش رفته است، به طوری  که برای آرم المپیک 2012 چهارصد هزار یورو هزینه شده است. اما این آرم آنقدر ساده است که تمام طراحان را به اعجاب آورده که علت این هزینه برای یک آرم ساده چیست؟ حقیقت مطلب آن است که آرم مورد نظر درواقع  نشان دهنده ی واژهZion  به معنای صهیون است. طرحی که در ابتدا نشان از عدد 2012 دارد اما با نگاهی دقیق تر واژه شوم صهیون به خوبی نمایان خواهد شد. همچنین عروسک های نمادین این المپیک نیز به وضوح معنای دجال را برای بیننده تداعی خواهد کرد.

سایه شیطان بالای سر 2012

اما ای کاش تمام نمادها به همین جا ختم می شد؛ در نماد دیگری از المپیک 2012 طرحی از یک شیر بایال های رنگین را بر روی عدد 2012 مشاهده می کنید. اگر دقت کرده باشید همین شیر البته به صورت عمودی، در نماد سلطنتی بریتانیا نیز قابل روئت است.

شاید جالب باشد که بدانید سرمنشا این شیر، از مکاشفات باب 13 یوحنا به عنوان نماد شیطان گرفته شده است.

بازی با رنگ ها نیز در المپیک 2012 صحبت از حضور شیطان پرستان را قوت بیشتری می بخشد. رنگ هایی که اگر در یال های شیر و پس زمینه عروسک های المپیک دقت کنید جملگی نمادی از رنگین کمان را تداعی خواهند کرد.

سایه شیطان بالای سر 2012

در روایات ما نقل شده است که به جای واژه قوس قزح از قوس الرحمان استفاده کنید چرا که قزح به عنوان یکی از نام های اصلی شیطان انتخاب شده است. چنانچه در گذشته رنگین کمان پرستی و عبادت آن و اکنون رنگ موی شیطان پرستان به صورت 7 رنگ رنگین کمان، موید همین مطلب خواهد بود.

در پایان

مطمئن باشید در سال های آتی، بعد از به نتیجه نرسیدن در پروژه 2012، بازهم سال هایی هست که دنیا به پایان برسد و باز هم صفحاتی از کتب پیشگویان قدیم نسبت به پایان دنیا در سال های آتی پیدا خواهد شد. آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است آگاهی از سیاست های صهیون ها در گسترش شیطان پرستی و اسلام هراسی است.

با نکاتی که در این مطلب مطالعه کردید بازهم بر باورد خود نسبت به پایان دنیا در سال 2012 استوار خواهید بود؟

ف. سجادی

بخش دانش و زندگی تبیان