تبیان، دستیار زندگی
در ادامه نقل و انتقالات محسن خلیلی به صبای قم پیوسته و البته محسن بیاتی نیا هم از مس کرمان اخراج شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین نقل و انتقالات نیم فصل


 تاکنون سابقه نداشته است نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال تا این اندازه از حساسیت های ویژه برخوردار باشد و تیم ها تا این حد به دنبال تغییرات در تیم های خود باشند.


آرم و نشان چند  باشگاه لیگ برتر

تیم فوتبال پرسپولیس نیم فصل را بدوم سرمربی به پایان رساند تا انتخاب مصطفی دنیزلی در این روزها تمامی نگاه ها را به این باشگاه پرطرفدار جلب کند.

فرهاد مجیدی نیز با پیوستن به الغرافه قطر شوک بزرگی به هواداران استقلال ایجاد کرد تا پرخبرترین نیم فصل لیگ برتر فوتبال را تجربه کنیم.

به نظر می رسد مهرداد پولادی شب گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس توافقات اولیه خود با این باشگاه را انجام داد.بازیکن ملی پوش مس کرمان که هفته گذشته و به دلیل اختلافات موجود در این باشگاه تصمیم به جدایی گرفته بود دیشب سر از این باشگاه درآورد.البته پس از اینکه مسی ها متوجه پیشنهاد پرسپولیس به پولادی شدند قیمت او را به یک میلیارد تومان افزایش دادند تا این ملی پوش از مس جدا نشود.اما پولادی دیشب با پرسپولیسی ها مذاکره کرده است و شاید در روزهای آینده پیراهن این تیم را بر تن کند.البته شنیده می شود آبی ها نیز در تلاش هستند تا پولادی را به خدمت بگیرند و باید منتظر روزهای آینده ماند.

خبر دیگر اینکه وحید طالب لو دروازه بان سابق استقلال و فعلی شاهین هم تمام کارهای خودش برای آمدن به تهران را انجام داه است و شاید فردا قرارداد خودش با تیم سایپا را ثبت کند.مجید صالح اصرار زیادی به آمدن وحید دارد و از مسئولان سایپا خواسته هر طور شده قرار داد این دروازه بان را ثبت کنند.

در حالی که برخی از منابع خبری از حضور وحید طالب لو در پرسپولیس خبر داده بودند این بازیکن با صراحت هر چه تمام تر این خبر را تکذیب کرد و گفت که به خاطر هواداران استقلال هرگز چنین تصمیمی نخواهد گرفت.ضمن اینکه پرسپولیسی ها علاقه زیادی به جذب هادی شکوری دارند که هنوز این پیشنهاد آنها با پاسخی از سوی خود شکوری و مسئولان شاهین روبرو نشده است.

خبر دیگر هم اینکه قرار است سردار رویانیان و امیرعابدینی جلسه ای را تشکیل بدهند تا در مورد انتقال مهدی مهدوی کیا و محمد محمدی به پرسپولیس حرف بزنند.به نظر عابدینی قبول کرده که این دو بازیکن را در ازای دریافت رقمی بالا به پرسپولیس بدهد،بدون اینکه بازیکنی را از این تیم جذب کند.

در قم هم مسئولان تیم صبا پس از جدایی رضا عنایتی از این تیم مذاکرات خود با محسن خلیلی را آغاز کردند و با مهاجم سابق پرسپولیس به توافق رسیدند.قرار داد خلیلی دو ساله است و او قطعا درنیم فصل در صبا توپ خواهد زد.

آخرین خبرهم که از مس کرمان است این است که میروسلاو بلاژویچ مهاج تیم خودش را از این تیم اخراج کرد.بلاژ به دلیل توهین هایی که بیاتی نیا در آخرین بازی مس در لیگ و پس از تعویض شدن کرده بود این تصمیم را گرفت هاست.

مهدی مهدوی کیا

همچنین امروز نماینده باشگاه پرسپولیس به قطر سفر می کند تا آخرین مذاکرات در خصوص جذب محمد رضا خلعتبری را با مسئولان باشگاه الغرافه انجام بدهد.این آخرین رایزنی است تا پرسپولیسی ها بتوانند رضایت نامه بازیکن سابق ذوب آهن را بگیرند و او را به ایران بیاورند.خلعتبری علاوه بر پرسپولیس از باشگاه عجمان امارات هم پیشنهاد دارد و احتمال اینکه به این تیم اماراتی هم بپیوندد خیلی زیاد است.

خبر دیگر هم اینکه قرار است سردار رویانیان و امیرعابدینی جلسه ای را تشکیل بدهند تا در مورد انتقال مهدی مهدوی کیا و محمد محمدی به پرسپولیس حرف بزنند.به نظر عابدینی قبول کرده که این دو بازیکن را در ازای دریافت رقمی بالا به پرسپولیس بدهد،بدون اینکه بازیکنی را از این تیم جذب کند.

بخش ورزشی تبیان


منبع : خبرآنلاین