تبیان، دستیار زندگی
مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تنها علی کریمی را در این تیم می‌شناسد، گفت: دوست دارم که زودتر کنار کریمی بازی کنم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فقط کریمی را می‌شناسم


مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تنها علی کریمی را در این تیم می‌شناسد، گفت: دوست دارم که زودتر کنار کریمی بازی کنم.

ایمون زاید

"ایمون زاید"، مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خوشحالی از اینکه به ایران آمده است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: همه ما انتظار داریم در نیم فصل دوم با حضور مربی جدید و به اتفاق تک تک اعضای تیم به موفقیت برسیم.

وی در مورد شناختش از پرسپولیس اضافه کرد: می‌دانم جایگاهی که پرسپولیس امروز در جدول دارد در شأن این تیم نیست. پرسپولیس باشگاه بزرگی است با تاریخچه‌ای پرافتخار. این تیم باید بالای جدول باشد و من خیلی خوشبینم بتوانم به موفقیت این تیم در نیم فصل دوم کمک کنم.

مهاجم جدید پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که "می‌دانید هواداران از تو توقع زیادی برای گلزنی دارند؟"، اظهار داشت: نمی‌دانستم و الان از شما شنیدم. با شنیدن این مطلب تلاشم را دوچندان می‌کنم تا با گلهایم دل آنها را شاد کنم.

وی در مورد شناخت خود از بازیکنان پرسپولیس گفت: قبلا شانس این را نداشتم که آنها را ببینم یا بشناسم، فقط کریمی را می‌شناسم و درباره‌اش زیاد شنیده‌ام. می‌دانم بازیهای زیادی در تیم ملی دارد و بازیکن بایرن مونیخ بوده است. دوست دارم که زودتر کنار او بازی کنم.

زاید در مورد دربی تیمهای پرسپولیس و استقلال اضافه کرد: از وقتی به ایران آمدم درباره این بازی خیلی می‌شنوم و می‌دانم که دربی خیلی برای هواداران مهم است. من هم تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در آن بازی گل بزنم. دوست دارم با هواداران ارتباط صمیمانه‌ای پیدا کنم. پرسپولیس تیم بسیار پرطرفداری است و بازی برای آنها باید لذتبخش باشد.

قبلا شانس این را نداشتم که آنها را ببینم یا بشناسم، فقط کریمی را می‌شناسم و درباره‌اش زیاد شنیده‌ام. می‌دانم بازیهای زیادی در تیم ملی دارد و بازیکن بایرن مونیخ بوده است. دوست دارم که زودتر کنار او بازی کنم

این مهاجم ایرلندی از تجربه خبرنگاری خود یاد کرد و گفت: دو سالی است که دست به قلم شده‌ام. قبلا در یک روزنامه ایرلندی به نام دنیای فوتبال می‌نوشتم ولی الان فقط در یک سایت می‌نویسم. اگر لازم باشد عملکردم را نقد می‌کنم ولی در کل نظر شخصی‌ام را درباره اتفاقات فوتبال می‌نویسم. نقدم کنید چون خودم ژورنالیست هستم.

مهاجم جدید پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که "واکنش تو نسبت به انتقاد چگونه است، می‌پذیری یا موضع می‌گیری؟"، گفت: قبول می‌کنم. هر کس نظر شخصی خودش را دارد و حق دارد این نظر را بیان کند.

بخش ورزشی تبیان


منبع :مهر