تبیان، دستیار زندگی
نخستین بازی بالاك در پیراهن چلسی با شكست آبی‌پوشان لندنی همراه بود. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلستان در دیدار با منتخب بازیكنان آمریكا (MLS) با یك گل شكست خورد. میشائیل بالاك بازیكن آلمانی و تازه وارد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمجید مورینیو از نخستین بازی بالاك


نخستین بازی بالاك در پیراهن چلسی با شكست آبی‌پوشان لندنی همراه بود.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلستان در دیدار با منتخب بازیكنان آمریكا (MLS) با یك گل شكست خورد.

میشائیل بالاك بازیكن آلمانی و تازه وارد چلسی در نیمه‌ی دوم جای خود را به دیگر بازیكن چلسی داد. او كه در میانه‌ی میدان در پشت سر دیدیه دروگبا و آندری شوچنكو بازی می‌كرد از آزادی عمل زیادی برخوردار بود.

فرانك لمپارد و شوان رایت فیلیپس هم دیگر بازیكنان خط میانی چلسی را تشكیل می‌دادند. وظایف دفاعی را هم مایكل ایسن را پذیرا بود.

بالاك با یك پاس خوب در بازی, دروگبا را در موقعیت گلزنی قرار خواهد داد. مورینیو درباره‌ی نمایش بالاك در این دیدار گفت:« بالاك خوب بازی كرد. پاس او به دروگبا تماشایی بود.»

سرمربی پرتغالی چلسی درباره‌ی شكست یك بر صفر تیمش هم گفت:« بازیكنان ما به دلیل شركت در تمرین‌های دشوار آماده‌سازی، توان بدنی لازم را برای این بازی نداشتند. آنها از پا افتاده بودند.»

مورینیو درباره‌ی بازی بی‌اثر شوچنكو هم گفت:« او تا كنون هفت مرحله تمرین دشوار را پشت سر گذاشته است. ضمن آن كه او هنوز هم به آمادگی صد در صد نرسیده است.»

نگرانی عمده مورینیو از بابت آسیب دیدگی جوكول بود.

كول كه در شروع نیمه دوم به بازی فرستاده شده بود، ‌دقایقی كوتاه پس از ورودش به بازی ناچار شد جای خود را به بازیكن دیگری بدهد. مورینیو درباره‌ی آسیب دیدگی كول گفت:« آسیب دیدگی جو مشكل اصلی ما است و در حال حاضر تنها موضوعی است كه مرا نگران می‌كند.»

آخرین خبر از چلسی هم از جدایی قریب الوقوع ویلیام گالاس مدافع فرانسوی چلسی و پیوستن او به توپچی‌های لندنی (آرسنال) حكایت دارد.

این تصمیم در پی جنجال پیراهن شماره‌ی سیزده بین بالاك و این بازیكن بیست و هشت ساله گرفته شده است.