تبیان، دستیار زندگی
چندی پیش سونی اریکسون اعلام کرد که برای گوشی های هوشمند تولید شده در سال 2011 خود نسخه ساندویچ بستنی اندروید را ارائه خواهد کرد. HTC و موتورولا نیز مدل های خاصی را به نسخه 4 اندروید به روز رسانی خواهند کرد. اما امروز سامسونگ نیز خبر خوشی...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آپدیت‌های سامسونگی


چندی پیش سونی اریکسون اعلام کرد که برای گوشی های هوشمند تولید شده در سال 2011 خود نسخه ساندویچ بستنی اندروید را ارائه خواهد کرد. HTC و موتورولا نیز مدل های خاصی را به نسخه 4 اندروید به روز رسانی خواهند کرد. اما امروز سامسونگ نیز خبر خوشی را صاحبان Galaxy S2، Galaxy Note، و برخی مدل های Galaxy Tab داد و اعلام کرد که بروز رسانی اندروید 4.0 برای ابزارهای تولیدی سال 2011 ارائه خواهد شد.

سامسونگ در وبلاگ خود اعلام کرده که بیشتر (شاید همه) تولیدات 2011 سری گالکسی این شرکت به نسخه ساندویچ بستنی اندروید به روز رسانی خواهند شد. بنابراین باید به زودی منتظر به روز رسانی Galaxy S II، Galaxy Note و برخی مدل های Galaxy Tab باشیم. مطمئنا دو گوشی نام برده، در بالای این لیست قرار دارند و احتمالا به روز رسانی آن ها در سه ماهه اول سال پیش رو ارائه می شود.

البته بنا به تجربه، احتمالا همه نسخه های این گوشی ها همزمان به روز رسانی نخواهند شد. مثلا گالکسی اس 2 Unlocked احتمالا چند هفته زودتر از نسخه شرکت های کریر آمریکایی به روز رسانی خواهد شد.

آپدیت‌های سامسونگی

همچنین با توجه به اینکه AT&T ویرایش های مختلفی از این گوشی را دارد، احتمالا باید چند نسخه از این به روزرسانی تهیه و ارائه شود.

معلوم نیست که این به روز رسانی ها در ابتدای سال خواهد بود یا در پایان سه ماهه اول، اما از آنجا که موتورولا اعلام کرده به روز رسانی هایش را تا سه چهار ماه دیگر ارائه می کند شاید بتوان نتیجه گرفت در مورد سامسونگ نیز وضعیت همین گونه خواهد بود.

آپدیت‌های سامسونگی

اگر جزو کسانی هستید که به تلفن دو سیم کارته نیاز دارید و در عین حال می خواهید تلفن شما جزو انواع هوشمند به حساب بیاید. سامسونگ 2 محصول جدید اندرویدی برای شما معرفی کرده تا از اپلیکیشن ها هم روی تلفن تان لذت ببرید.

تلفن Galaxy Y Duos دارای اندروید 2.3 است و پردازشگر 832MHz و دوربینی 3 مگاپیکسلی دارد. مدل دوم Galaxy Y Pro Duos نام دارد و از نظر مشخصات شبیه اولی است اما نمایشگری کوچک تر و 2.6 اینچی دارد و به جای آن یک کیبرد کامل برای تایپ سریع تر در اختیار شما قرار می دهد.

از نظر مشخصات فنی تلفن های قدرتمند و پیشرفته ای به حساب نمی آیند. اما همینکه یک تلفن دو سیم کارته با سیستم عامل اندروید در اختیار دارید گزینه مثبتی به شمار می رود.

این تلفن ها ابتدا وارد بازار روسیه و اروپا شده و سپس در بقیه کشورها نیز آنها را پیدا خواهید کرد.

آپدیت‌های سامسونگی

سامسونگ به سرعت سرگرم  پر کردن بازار تبلت با محصولات خود می باشد، محصولی پس از محصول دیگر. سامسونگ با گسترش وسعت انتخاب امکان انتخاب بین اندازه های 7 ، 8.9 و 10.1 اینچ، قابلیت اتصال به شبکه و یا فقط WiFi و همچنین حجم های مختلف ذخیره سازی را به مشتریان می دهد.

گروه رقابتی تبلت های 7 اینچ گروه کوچکی نیست برای مثال در این گروه محصولاتی از Acer, Amazon, Archos, Barnes & Noble, Dell, HTC, RIM, Toshiba, Velocity Micro وجود دارد که هر یک دارای نقات قوت و همچنین ضعف هایی می باشد. در کل مقایسه تک به تک در بین این تعداد بالا از تبلت های 7 اینچ که تفاوت های کوچک و ظریفی باهم دارند که هر کدام در یک موقعیت و کاربری خاص می تواند بهتر باشد کار بسیار مشکلی است.

به طور خلاصه Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus در این بازار شلوغ تبلت ها هدف روشنی را دنبال می کند

به طور خاص تمامی جنبه های اتصال به WiFi ( ایمیل، جستوجو در اینترنت، شبکه های اجتماعی و … ) را در کنار قابلیت های شگفت انگیز چند رسانه ای در اختیار شما قرار می دهد، همچنین همواره پیشنهادهای خوبی برای زمان هایی که به WiFi دسترسی ندارید دارد مانند بازی های مختلف و خواندن کتاب های الکترونیکی.

مشخصات Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus  به صورت زیر می باشد :

سنسور ها :

نمایش : 

Gyroscope

( 7”³ Display WSVGA PLS (1024 x 600

Accelerometer

4way rotation

Ambient light sensor

Digital Compass

CPU: 1.2GHz dual-core Samsung Exynos processor

Proximity

Memory: 1GB

Multi-Task Support: Yes, + Split View

شبکه Wireless :

نرم افزار :

دوربین :

Android 3.2 (Honeycomb) OS

Front-Facing: 2.0 MP

Peel Smart Remote

Rear-Facing: 3.0 MP Auto Focus with Flash, HD 720

Social Hub

Music Hub

صدا :

Reader Hub

Stereo speakers, built-in microphone

Samsung Apps

Android Browser

 ورودی ها :

Polaris Office

30-pin dock connector port

3.5mm stereo headset jack

 Battery:

(Dimensions: 7.63 x 4.82 x .39 in. (WxHxD

Weight: 12.7oz

فرآوری: فاطمه مجدآبادی

بخش دانش و زندگی تبیان


برگرفته از: زومیت، نارنجی، گویا