تبیان، دستیار زندگی
مسئول انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روزانه بیش از 50 هزار نفر از وب سایت تبیان بازدید می‌کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسئول انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد:

بازدید روزانه 50 هزار نفر از وب سایت تبیان زنجان

امیرحسین اکبری

مسئول انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روزانه بیش از 50 هزار نفر از وب سایت تبیان بازدید می‌کنند.

امیرحسین اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تبیان زنجان به عنوان سومین وب سایت برتر سازمان تبلیغات اسلامی در کشور شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه وب سایت تبیان مرکز زنجان در ارزیابی بین المللی وب سایت‌های کشور در Alexa از میان 500 وب سایت برتر ایران جایگاه دویست و شصت و یکمین وب سایت برتر  را کسب کرده است، خاطر نشان کرد: در تلاش است تا با تکیه بر توان اعضا خود جایگاه دویست و شصت و یکمین را به زیر 100 سایت برتر ایران ارتقا دهد.

مسئول انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در جدیدترین ارزیابی google analytics  تبیان زنجان با ثبت رکورد جدیدی با بیش از 2 میلیون صفحه وب در موتور‌های جستجو پس از تبیان نت با کسب جایگاه دوم بزرگترین وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نفوذ به موتور‌های جستجو است.

وی با بیان اینکه ماهانه به‌طور متوسط بیش از یک میلیون صفحه از صفحات وب سایت تبیان مرکز زنجان توسط بازدیدکنندگان مشاهده می‌شود، اضافه کرد: متوسط توقف مراجعه کنندگان طبق آمار گوگل انالیتیکس  2.42 دقیقه است.

اکبری با اشاره به اینکه روزانه بیش از 4 هزار محتوا در وب سایت تبیان استان زنجان به روز رسانی می‌شود، ادامه داد: این وب سایت به‌روزترین وب سایت در استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین هدف وب سایت تبیان استان زنجان بسط و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و تولید محتوا در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی با کاربرد تکنولوژی روز است، افزود: پاسخ به نیازهای فرهنگی جامعه و ارائه خدماتی چون اینترانت در سطح استان از ویژگی‌های بارز این وب سایت فرهنگی و دینی است.

مسئول انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: وب سایت تبیان استان زنجان با هدف تبلیغ و ترویج دین به جدیدترین شیوه و جذاب‌ترین روش‌ها در راستای ترغیب جوانان نسبت به دین عمل می‌کند.

وی حمایت از استعداد‌های دینی جوانان در حوزه مجازی را از جمله برنامه‌های مورد نظر سایت تبیان استان زنجان عنوان کرد و گفت: این وب سایت در زمینه اطلاعات و ارتباطات با محتوای دینی فعالیت دارد.

اکبری با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی وبلاگ‌نویسی از جمله اقدامات این سایت است، تصریح کرد: تبیان زنجان تنها مرکز برگزاری جشنواره وبلاگ‌ دینی در کشور است که هر سال این جشنواره با هدف تجمیع اطلاعات فرهنگی، دینی در وب، تبیین اهمیت وبلاگ‌نویسی، معرفی وبلاگ نمونه و ... توسط این وب سایت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقاتی به صورت روزانه در وب سایت تبیان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: ایجاد کتابخانه دیجیتالی و سرویس ثبت مطلب روزانه اعضا و کاربران نیز از دیگر اقدامات این وب سایت دینی محسوب می‌شود.

مسئول انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید داشت: باشگاه کاربران وب سایت تبیان از جمله پر بیننده‌ترین بخش در این سایت دینی و فرهنگی است.

وی به سطح تعامل وب سایت تبیان با کاربران و اعضای این سایت اشاره کرد و گفت: سطح تعامل بسیار بالا است و کاربران به صورت مکرر و روزانه به سایت مراجعه دارند.

اکبری اضافه کرد: تنوع و جذابیت محتوا موجب پاسخ‌گویی به نیازهای مردم و بازدیدکنندگان از جمله نیازهای دینی توسط وب سایت تبیان شده است.

وی با بیان اینکه تبیان زنجان با توجه به توان مجموعه خود برنامه‌های جدیدی در حوزه تجمیع و اطلاع رسانی با مدیریت استان در هفته‌های جاری رونمایی می‌کند، خاطر نشان کرد: این وب سایت در نوع خود در کشور منحصر به‌فرد است.

تنظیم: هومن بهلولی