تبیان، دستیار زندگی
مصطفی دنیزلی برای مذاکره نهایی با مسئولان باشگاه پرسپولیس جمعه شب وارد تهران خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دنیزلی جمعه شب در تهران


مصطفی دنیزلی برای مذاکره نهایی با مسئولان باشگاه پرسپولیس جمعه شب وارد تهران خواهد شد.


مصطفی دنیزلی سرمربی پیشین پرسپولیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس از چندی پیش مذاکراتی را با مصطفی دنیزلی انجام دادند. این مذاکرات هفته گذشته با سفر رویانیان به ترکیه شکل جدی‌تری به خود گرفت و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت به تهران اعلام کرد دنیزلی تا پایان هفته جاری جواب نهایی را می‌دهد.

آخرین اخبار حاکی از آن است که دنیزلی جمعه‌ شب وارد تهران خواهد شد تا مذاکرات نهایی را با پرسپولیسی‌ها انجام دهد و قراردادش را امضا کند؛ قراردادی که گفته می‌شود 1،5 ساله است و این مربی تا پایان فصل آینده هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت. البته این احتمال هم وجود دارد که در صورتی که بلیت دنیزلی OK نشود وی دیرتر به تهران بیاید اگرچه احتمال آن ضعیف است.

آنچه که باعث شده مسئولان پرسپولیس تا پایان هفته صبر کنند قرارداد دنیزلی با یک شبکه تلویزیونی ترکیه است که بر اساس آن وی به تفسیر و تحلیل مسابقات لیگ ترکیه می‌پردازد. این مربی قرار است روز پنجشنبه به این شبکه برود و پس از آن به تهران بیاید. در صورتی که موضوع حضور دنیزلی تا پیش از این اعلام شود ممکن است مشکلاتی را برای وی به وجود آورد و به همین دلیل است که مسئولان پرسپولیس اعلام کردند دنیزلی تا پایان هفته جواب می‌دهد و حضور او را در مقطع کنونی رسانه‌ای نمی‌کنند.

یکی از اهالی باشگاه که تمایل زیادی به افشای نامش نداشت در این باره می گوید: محمد رویانیان در سفری که به ترکیه برای مذاکره با دنیزلی داشت با افندی تا حدودی به توافق رسیده،اما دنیزلی برای آمدن شرط و شروطی داشت که مورد پذیرش باشگاه قرار گرفت.

در هر حال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دنیزلی را باید سرمربی آینده سرخپوشان دانست چرا که وی فهرست بازیکنان این تیم را هم گرفته تا پیش از سفر به تهران در جریان همه چیز قرار داشته باشد. حتی گفته می‌شود وی لیست بازیکنان مورد نظرش برای جذب در نیم‌فصل را هم به باشگاه ارائه داده است.

رویانیان و دنیزلی

این شرایط برای پول و قرارداد نیست بلکه مربوط به قرارداد تلویزیونی دنیزلی است که در روز پنج شنبه اول دی ماه 1390 و اواخر سال 2011 میلادی به اتمام می رسد.در قرارداد او ذکر شده که حق کار کردن در شبکه های دیگر و تیم های فوتبال را ندارد و اگر در این مدت در روزهای آخر قرارداد دیگری ببندد باید غرامت های سنگینی پرداخت کنند. برای همین دلیل دنیزلی پس از توافق با مدیر عامل پرسپولیس از رویانیان خواست خبر تا روز پنج شنبه اعلام نشود.

در هر حال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دنیزلی را باید سرمربی آینده سرخپوشان دانست چرا که وی فهرست بازیکنان این تیم را هم گرفته تا پیش از سفر به تهران در جریان همه چیز قرار داشته باشد. حتی گفته می‌شود وی لیست بازیکنان مورد نظرش برای جذب در نیم‌فصل را هم به باشگاه ارائه داده است.

البته دنیزلی قول داده در این مدت بیکار نمانده و از طریق شبکه جام جم دو بازی آخر پرسپولیس را دنبال و آنالیز کند.قرار بود خبر انتصاب مصطفی دنیزلی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس روز شنبه سوم دی ماه در صدور یک بیانیه رسمی از سوی باشگاه اعلام شود.

فرآوری :حسین محمدی
بخش ورزشی تبیان


منبع : فارس