تبیان، دستیار زندگی
اگر دانش آموز یا دانشجو و یا اینکه کارمند هستید و به اصطلاح پشت میز نشین ، یک خودکار ساده و ناقابل همراه همیشگی شما بوده و هست حالا Din Ink ست قاشق و چنگالی است که به شما کمک خواهد کرد تا با خودکار خود غذا میل کنید...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : محسن مرادی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با خودکارتان غذا بخورید!

تازه هایی از دنیای دانش و فناوری(19)


در این مطلب در ادامه قسمت های  (1) و (2)  و (3) و (4) و (5) و (6) و (7) و (8) و (9) و (10) و (11) و (12) و (13)  و (14) و (15) و (16)  و (17) و (18) به تازه ترین اخبار هفته دنیای علم و فناوری می پردازیم.

با خودکارتان غذا بخورید!

اگر دانش آموز یا دانشجو و یا اینکه کارمند هستید و به اصطلاح پشت میز نشین ، یک خودکار ساده و ناقابل همراه همیشگی شما بوده و هست حالا  Din Ink ست قاشق و چنگالی است که به شما کمک خواهد کرد تا با خودکار خود غذا میل کنید. این ست کارد و چنگال و قاشق از جنس پلاستیک بوده و به جای درب خودکار بر روی آن سوار می شود.مواد سازنده این خودکار از مواد کاملا طبیعی ساخته شده و قابل بازیافت می باشد لذا از هرگونه مواد سمی خالی است. این سر های مختلف به راحتی نصب می شوند و کاری می کنند که سر خودکارتان تنها جایی نباشد که با آن می نویسید بلکه جایی باشد که با آن غذا نیز می خورید.

با خودکارتان غذا بخورید!

Turning your favourite office tool into a common cutlery item…this is called “din-ink”‌. A set of pen tops that turns your “writing tool”‌ into a knife, fork and spoon during the lunch break. All tops are made by sustainable resources, to be 100% recyclable, non toxic and hygienic. Dispensing each set of tops in an easily safe compostable wrapping, the whole set is designed to be environment-friendly. Now your ballpoints just has a good excuse to be chewed : use them for din-ink.

***************

همکاری سونی اریکسون با Nozomi  پایان می یابد؟

سونی و اریکسون به انتهای همکاری خود نزدیک می شوند و به زودی راهشان از هم جدا خواهد شد. بدون شک تا کنون، Xperia Arc S فرزند ارشد این زوج بوده که در بازار با استقبال نسبتا خوبی نیز مواجه شده است. اما سونی و اریکسون قصد دارند قبل از جدایی، آخرین محصول مهم خود را نیز در اوایل 2012 ارائه کنند. در ادامه به شایعات و خبرهای درز شده از این تلفن هوشمند می پردازیم.

با خودکارتان غذا بخورید!

در پی خبری که در ماه سپتامبر اعلام شد، سونی در حال خرید سهم شریک ده ساله خود (اریکسون) است. از این پس تلفن های تولید شده با نام Sony Ericsson کمتر و کمتر خواهد شد و به زودی آخرین محصول بزرگ این برند ارائه خواهد شد.

تلفنی که در تصویر مشاهده می شود با اسم رمز Nozomi شناخته شده است اما احتمالا با نام رسمی Sony Ericsson Arc HD راهی بازار می شود. دلیل این نام گذاری نیز نمایشگر ال سی دی 4.3 اینچی با وضوح 1280x720 پیکسل است.

این تصاویر که توسط GSMArena منتشر شده اند، نمایانگر آن هستند که باتری این تلفن قابل تعویض نیست. همچنین اسلات microSD در آن تعبیه نشده است، بنابر این حافظه آن محدود به حافظه داخلی دستگاه خواهد بود. این تلفن هوشمند مانند iPhone و Nokia Lumia 800 از Micro SIM card پشتیبانی می کند.

بر اساس شایعات، Nozomi دوربین 12 مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدئوی Full HD دارد و همچنین یک پورت HDMI برا ی پخش ویدئو روی تلویزیون در آن قرار داده شده است. پردازنده آن دو هسته ای و از نوع Snapdragon با فرکانس کلاک 1.5 گیگاهرتز می باشد، یک گیگابایت رم دارد و در دو مدل با حافظه های 16 و 32 گیگابایت ارائه خواهد شد.

طبق شایعات، این گوشی با اندروید 2.3.5 ارائه خواهد شد و در حالی که انتظار می رود اکثر تلفن های همراه در سال 2012 با اندروید نسخه 4 عرضه گردند، این موضوع عجیب به نظر می رسد.

با خودکارتان غذا بخورید!

هنوز زمان خاصی برای ارائه این گوشی اعلام نشده ولی احتمالا در نمایشگاه CES، که در ماه ژانویه در لاس وگاس برگزار خواهد شد، باید منتظر اخبار جدید تری از این تلفن همراه باشیم، چرا که Xperia Arc نیز در همین نمایشگاه در سال گذشته معرفی گردید.

Following the announcement in September that Sony was buying out its partner of ten years, the number of new phones bearing the double-barrelled name would be limited and what we could be seeing here is the last major release as Sony Ericsson.

The phone pictured here is codenamed the Sony Ericsson Nozomi but possibly coming to market as the Sony Ericsson Arc HD. The HD in the name refers to the 4.3in LCD display which has a HD resolution of 1,280x720 pixels.

These pictures, which were sent to GSMArena, show that the phone will come with a non-removable battery and won't have a microSD card slot either so you're stuck with whatever local storage is inside. It will also be using a Micro SIM card like the iPhone and Nokia Lumia 800.

The Nozomi is rumoured to feature a 12 megapixel camera with Full HD video recording,  a HDMI port to output the video to your TV, a dual-core 1.5GHz Snapdragon SoC, 1GB of RAM, and either 16GB or 32GB of storage.

According to rumours the Nozomi will come running Android 2.3.5 rather than Ice Cream Sandwich which we would be hoping most flagship Android handsets would be coming with in 2012.

There is no indication so far as to when the phone will be launching, but with CES fast approaching in early January, we would expect to see some news in Las Vegas where the original Sony Ericsson Xperia Arc was launched earlier this year

***************

Proinjector ، مایکروفری با قابلیت پروژکتور

با خودکارتان غذا بخورید!

ایستادن جلوی مایکروپروژکتور باعث رفع خطرات ناشی از تشعشعات مضر و سرطان زای مایکروویو شده و نیز این فایده را دارد که اگر شما هم کمبود وقت را بهانه ای برای داشتن یک مایکروویو در منزل و طبخ و داغ نمودن غذا نموده‌اید شاید این آرزو را داشته باشید که در حین عملیات پخت مراحل آن را به دقت در نظر بگیرید تا بر اثر سهل انگاری و فراموش کاری و یا عدم تسلط کافی به عملکرد منوهای مایکروویو با غذایی سوخته و یا خام روبرو نشوید.یکی از متداول‌ترین راه های درنظر گرفتن غذا در مایکروفر ایستادن مقابل آن و زل زدن به غذای درون آن از پشت شیشه کوچک آن برای مدتی معلوم و شاید نامعلوم است . دو طراح خوش فکر ایده ای خلاقانه برای مشاهده درون مایکروویو در حین کار را به کار بسته‌اند. این دو مایکرو ویو را با پروژکتور تلفیقی هنرمندانه کرده‌اند تا به سادگی و در سرتاسر آشپزخانه یا اتاق از درون اجاق مایکروویو خود باخبر شوید.

With a built-in image projector, this microwave oven allows the food within to be observed from a distance.

It has been suggested that standing in front of a microwave oven can pose health risks due to radiation exposure. In particular, it has been suggested that the elderly, pregnant women, and young children are at particular risk due to exposure to electromagnetic waves. Proinjector combines a microwave oven and a projector, allowing users to view their cooking food from what is deemed to be a safer distance. The projected image can be focussed with a dial to suit any space

فرآوری : محسن مرادی

بخش دانش و زندگی تبیان


منابع:

red-dot.sg ، designboom ،زومیت