تبیان، دستیار زندگی
مهم رسانه‌ی ملی است مدیر سیما فیلم مطرح كرد: سریال «شهریار» از پروژه‌های مهم ... تا كنون 15 میلیارد هزینه شده است g> مدیرعامل سیما فیلم گفت: سریال شهریار یكی از سه پروژه بسیار مهم رسانه‌ی ملی است. به گزارش خبرنگار سرویس تلویز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سریال شهریار یكی از سه پروژه بسیار مهم رسانه‌ی ملی است

مدیر سیما فیلم مطرح كرد:

سریال «شهریار» از پروژه‌های مهم ... تا كنون 15 میلیارد هزینه شده است

g>

مدیرعامل سیما فیلم گفت: سریال شهریار یكی از سه پروژه بسیار مهم رسانه‌ی ملی است.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ، حسن اسلامی‌مهر كه جهت هماهنگی با مسوولان اجرایی استان آذربایجان شرقی برای ادامه ساخت و فیلمبرداری سریال شهریار به تبریز سفر كرده بود افزود: این سریال در كنار ساخت سریال مختار و حضرت یوسف(ع) از اهمیت خاص و تاثیرگذار تاریخ آذربایجانی پرداخته و در كنار استاد شهریار از شعرای مشهور و صاحب نام دیگری نیز به فراخور سریال یاد خواهد شد.

وی با بیان این كه این سریال در 20 قسمت تهیه و از شبكه سه سیما به نمایش درمی‌آید خاطرنشان كرد: تا كنون بیش از 15 میلیارد ریال برای این سریال هزینه شده است.

دكتر اسلامی مهر گفت: تولید قسمت‌های اصلی آن كه در زادگاه استاد شهریار ساخته خواهد شد نیازمند مساعدت خاص و ویژه مسولان استانی است.

مدیر عامل سیما فیلم در پایان ضمن تشكر از پیگیری‌های مسوولان اجرایی استان آذربایجان شرقی بر ضرورت مساعدت‌های همه جانبه آنان در ساخت این سریال درخور شان استاد شهریار و آذربایجان تاكید كرد.

لینک :

سیروس گرجستانی میانسالی شهریار را بازی می کند

پروژه « شهریار» كلید می خورد

همكاری فرهادفخرالدینی با كمال تبریزی