تبیان، دستیار زندگی
کیم جونگ اون جانشین پدری می شود که شاید بقیه او را دیکتاتور می خواندند اما وی خودش را مبارز می دانست
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ناگفته هایی درباره رهبرجدید کره


کیم جونگ اون جانشین پدری می شود که شاید بقیه او را دیکتاتور می خواندند اما وی خودش را مبارز می دانست

کیم جونگ ایل " رهبر عزیز" کره شمالی ظاهرا روز شنبه بر اثر سکته قلبی فوت کرده است. وی در زمان فوت 69 سال سن داشت. قدرت از کیم جونگ ایل به کیم جونگ اون رسید، پسر سوم رهبری که در بسیاری از رسانه های غربی از او با عنوان " دیکتاتور " نام برده شده است. کسی سن دقیق کیم جونگ اون را نمی داند اما ظاهرا باید 28 سال سن داشته باشد. تایم لیستی از مسائل شخصی در خصوص رهبر آتی کره شمالی را که کسی از آن چندان خبر ندارد، منتشر کرده است که در زیر می خوانید:

کره شمالی، کیم جونگ ایل، کیم جونگ اون

1. به گفته منابع موثق کیم جونگ اون علاقه وحشتناکی به بسکتبال داشته و از طرفداران NBA است. او عکس های بسیاری با ستارگان بسکتبال امریکا دارد.

2. یک روزنامه منطقه ای اخیرا رفت و آمدهای چند سال اخیر کیم جونگ اون را زیر نظر داشته و ادعا می کند که وی به زبان آلمانی علاقه داشته و مدتی هم در یک موسسه آلمانی تحصیل کرده است.

3. انها که از نزدیک با کیم جونگ اون ارتباط داشتند می گویند وی در برخورد با خانم ها بسیار خجالتی و کم رو بود اما در مسابقات بسکتبال آنچنان با قدرت بازی می کرد که او را به "بمب بازی" تشبیه می کردند.

تلاش ها برای به قدرت رساندن کیم جونگ اون همانگونه که پدرش به تاج و تخت رسید انگونه واضح بود که روز اول ژانویه برابر با تولد وی ، تعطیل عمومی اعلام شد.

4. به شهادت هم کلاسی های کیم جونگ اون برخلاف کیم جونگ ایل که احساسات ضدامریکایی بسیار داشت و آن را مخفی هم نمی کرد ، پسرش کلکسیونی از کفش های نایک داشت که قیمت هرجفت به حداقل 200 دلار می رسید.

5. گفته می شود که امریکا و متحدانش در منطقه از نزدیک مراسم تحلیف کیم جونگ اون را نگاه می کنند تا ببینند که آیا او نیز به سنت پدر برای زهرچشم گرفتن از مخالفان در نخستین روزهای به قدرت رسیدن دست به سلاح می شود.

6. دیلی تلگراف اخیرا برخی عادت های خاص کیم جونگ اون را به تصویر کشیده است. گفته می شود که مدل موهای وی در کره شمالی تبدیل به یک سبک عمومی شده و جوانانی که طرفدار او هستند با مراجعه به آرایشگاه ها مدل موی او را که به مدل " جاه طلبی" معروف شده سفارش می دهند.

7. رسانه های کره جنوبی ادعا می کنند که کیم جونگ اون در یک سال گذشته برای شبیه شدن به پدربزرگش چند جراحی پلاستیک انجام داده است.

8. تلاش ها برای به قدرت رساندن کیم جونگ اون همانگونه که پدرش به تاج و تخت رسید انگونه واضح بود که روز اول ژانویه برابر با تولد وی ، تعطیل عمومی اعلام شد.

9. در چند ماه اخیر با توجه به وخیم تر شدن تدریجی حال کیم جونگ ایل ، در سربازخانه های کره شمالی فیلم مستندی پخش شد که در آن این جملات بارها به گوش می رسید: "پشت سر ژنرال حرکت کنید".."کیم جونگ اون درس فراموش نشدنی به دشمن داده است. "

10. گفته می شود که کیم جونگ اون می تواند رکوردهای جهانی در بازی مینی گلف را بشکند. احتمال می رود که او به زودی تبدیل به مدلی در کره شمالی و البته سطح جهانی شود.

بخش سیاست تبیان


منبع: خبرآنلاین